Bonus mår dåligt över att hans mamma ska flytta ihop.
Har en bonus 12 år som anförtott att han tycker att det är jobbigt att flytta ihop med mammans pojkvän, han trivs där de bor och vill inte flytta till ny lgh och absolut inte med mammans kille! Kag har märkt att han blivit låg och mer inbunden! Han sa det i förbifarten och jag min idiot flrstod inte att jag inte fick säga något och sa vid matbordet att .,,,,, är inte riktigt säler på hur det känns att flytta ihop med ...,, än! Då var hans pappa och lillebror med och han blev illröd i ansiktet och nekade n ästan aggressivt! SedN dess har han hintat lite försiktigt att det känns jobbigt och jag försöker bemöta försiktigt! Men det är väldigt känsligt för han vill absolut inte att mamman ska få veta inte heller pappan. Mamman är det förbjudet att säga att det inte känns bra med något där!det har hänt förut att vi tagit upp saker med henne och då har hon nog sagt till barnen. Vad ska man göra...skolan har oxå märkt att han är lite nere i trasorna? Vill inte missta hans förtroende och han är känslig just nu.