• smygbiet

Hur lyckas man?

Hej

Är en helt vanlig svenson-kille med arbete, fritidsintressen och vänner.

Har haft flickvän sedan tonåren och trivts väldigt bra med det, men har alltid varit nyfiken på killar.
    På senare år har denna nyfikenhet ökat och jag har bestämt mig för att iallafall prova killsex en gång, men hur i h-vete hittar man en seriös man???
    Har letat på nätet, Qx mm men tycker att det där finns mest oseriösa som vill på direkten eller inte alls.
    Jag vill ju planera lite och kunna känna mig så säker som möjligt på att mannen jag träffar är ärlig.
    Att ha sex med någon i min egen umgängeskrets känns uteslutet då jag som mitt alias antyder inte är öppen med detta intresse.
    Hur gör jag??? 

• Svar på tråden Hur lyckas man?
  • themia
    smygbiet skrev 2013-09-21 08:38:15 följande:
    Hej

Har haft flickvän sedan tonåren och trivts väldigt bra med det, men har alltid varit nyfiken på killar.
    På senare år har denna nyfikenhet ökat och jag har bestämt mig för att iallafall prova killsex en gång, men hur i h-vete hittar man en seriös man???
    Har letat på nätet, Qx mm men tycker att det där finns mest oseriösa som vill på direkten eller inte alls.
    Jag vill ju planera lite och kunna känna mig så säker som möjligt på att mannen jag träffar är ärlig.
    Att ha sex med någon i min egen umgängeskrets känns uteslutet då jag som mitt alias antyder inte är öppen med detta intresse.
    Hur gör jag??? 

Ta kontakt med någon på nätet, som du tycker verkar trevlig, och gör klart för honom att du gärna vill träffas men att du känner dig osäker och bara vill prat, och absolut inte vill ha sex vid första träffen.
    Är han seriös, så ställer han upp på det.

Du har all rätt att säga din åsikt, men ingen rätt att slippa bli motsagd.
  • Bironisk
    Hej Är en helt vanlig svenson-kille med arbete, fritidsintressen och vänner. Har haft flickvän sedan tonåren och trivts väldigt bra med det, men har alltid varit nyfiken på killar. På senare år har denna nyfikenhet ökat och jag har bestämt mig för att iallafall prova killsex en gång, men hur i h-vete hittar man en seriös man??? Har letat på nätet, Qx mm men tycker att det där finns mest oseriösa som vill på direkten eller inte alls. Jag vill ju planera lite och kunna känna mig så säker som möjligt på att mannen jag träffar är ärlig. Att ha sex med någon i min egen umgängeskrets känns uteslutet då jag som mitt alias antyder inte är öppen med detta intresse. Hur gör jag???         

Jag skulle kunnat skrivit detta själv, har exakt samma "problem" som du...
  • Honungsbiet

Sök på nätet, catta ett tag och be till slut om en bild av ansiktet. Tycker du om det du ser så träffa honom över en fika för att prata. En bra ide är att söka en kille som är singel och som vill ta med dig hem, för det är svårt att hitta någon mysig platts att vara på. Om du inte kan tänka dig att sitta i en bil eller porrbiograf.

• Anonym (binär)
    Hej

Hur gör jag??? 

Samma sits...har ingen aning hur man gör. 
    Folk säger att man ska hitta nån på nätet, men vars? qx och sånt verkar mest va perversa gubbar.
    Bara att hitta folk att prata om det med verkar svårt (vill inte dra in några av mina vänner i mina såna tankar) 
  • Anonym (Diskret)

Har samma problem att hitta ngn med samma intr. som man kan lita på....hoppas lite på denna sida också

• Bironisk
    Anonym (Diskret) skrev 2013-10-14 16:53:59 följande:
    Har samma problem att hitta ngn med samma intr. som man kan lita på....hoppas lite på denna sida också

Om du skaffar en profil kan vi ju ta kontakt
Svar på tråden Hur lyckas man?