Hur går det för dig? Äter du fortfarande Strattera? Eller har du provat annan medicin? Jag har ätit strattera i ett år, märkte positiv skillnad direkt. Äter 80 mg/dag, en tablett på fm och en på em och om jag glömmer em dosen märker jag det rätt fort, dels blir jag väldigt rastlös, trött, inget fokus och kan inte sova. Jag har haft tur med biverkningar, endast muntorrhet. För mig hjälper det mot rastlösheten, kan styra/stoppa impulsiviteten, allt är inte svart eller vitt längre, ett helt annat fokus på nästan allt jag gör och har ett inre lugn. Under detta år har jag klarat av saker/situationer utan ångest, stress, avbrott och lite mer tålmodigt sätt. Min omgivning märkte skillnad väldigt fort på mig när jag började med strattera. Förut beskrevs jag bla som en rastlös människa som hela tiden måste göra nåt, det måste hända nåt hela tiden-skulle helst hänt redan igår, inte alltid närvarande i tex samtal, social tillställningar, impulsiv och svårt med ögonkontakt-va ju tvungen ha koll på allt som hände runt om. Alltid varit glömsk och kom ofta inte ens ihåg vad jag pratade om i ett tele samtal för 5 min sen men har som ett klarare minne nu. Jag kan inte tänka mig ett liv utan Strattera!