• Johanna1978

Nån som vet hur ica´s byxblöjor är?

Är det nån som vet hur Ica´s byxblöjor är?
    Är de små eller stora i storleken?
    Är de tjocka o klumpiga eller mjuka och smidiga?
    Kännes de blöta eller kännes de torra?

Vi har titta på storlek nr7.
      Vi kolla på ICA och hoppas på att de ska vara tjocka och obekväma och kännas blöta då vi har en trotsig 3åring som vägrar sluta med blöja.

Vi har testat Willys och Hemköps och båda var för bekväma och bra.          

• Svar på tråden Nån som vet hur ica´s byxblöjor är?
  • LadyViolette

Att inte sluta med blöja har inte med trots att göra. Han kanske bara inte är redo, funderat på det?!

• FlitigaLis

Kan ni inte säga att blöjorna är slut och låta det bli några olyckor, det om något måste ju va oskönt

• Jimman
    Johanna1978 skrev 2013-09-24 19:44:33 följande:

Är det nån som vet hur Ica´s byxblöjor är?
    Är de små eller stora i storleken?
    Är de tjocka o klumpiga eller mjuka och smidiga?
    Kännes de blöta eller kännes de torra?

Vi har titta på storlek nr7.
      Vi kolla på ICA och hoppas på att de ska vara tjocka och obekväma och kännas blöta då vi har en trotsig 3åring som vägrar sluta med blöja.

Vi har testat Willys och Hemköps och båda var för bekväma och bra.          

Men låt det komma när han är mogen att vara utan , det kommer automatiskt när barnet är redo
  • Oster3302

Jag har inte barn men jobbar som lagerarbetare hos bla ica och det jag vet är i alla fall att kartongerna de kommer i från fabriken är jobbigt klena och pajar lätt när man staplar dem på lagret...

• Lena

Huggies har pottytraining pants. De blir fuktiga har jag för mig

• Johanna1978
    Lena skrev 2013-09-24 19:55:52 följande:
    Huggies har pottytraining pants. De blir fuktiga har jag för mig

Dessa har vi prövat men kändes små.

Att säga att blöjorna är slut funkar inte.
    Hen är nog redo för hen var torr ett par veckor i sommras och gick på toaletten.
    Men så såg hen blöjorna på Dagis så var vi tillbaka på ruta 1. (De har blöjorna ligger i backar i storleks ordning.)   

Sen en annan fundering vi har är vad vi ska göra med alla halv fula paket nån som har nått förslag?

• FlitigaLis

Det är väl bara att säga att hens blöjor är slut där med? Är man tre borde man ju förstå att man inte får ta någon annans

Svar på tråden Nån som vet hur ica´s byxblöjor är?