• Mamma0211

Bra och dåligt med ståbrädan Easy rider x?

Tänkte beställa en Easy rider x stå bräda. Men vet ju inget mer om den än som står i produktbeskrivningen. Så kom gärna med era erfarenheter! Bra? Dålig?

• Svar på tråden Bra och dåligt med ståbrädan Easy rider x?
  • Griseknoen35

Min son på 2,5 älskar den. Det enda negativa är att man slår fötterna i den men det har jag gjort med andra ståbrädor också. Jag har den på en emmaljunga scooter och det sitter bra. Han har inte mycket utrymme framåt men han har ändå kunnat käkat en glass och så där i sommar. När han vill gå har det bara vart att hänga upp den. Stolen såg först liten ut men det va den inte. Den är väldigt hårt men det är bara att sy en dyna till så blir det mjukare.

• Mamma0211

Hej! Ok låter ju bra! Har också tänkt att den borde ju vara vägen när man går, men man lär sig väl med tiden :) våran stora kommer också vara 2,5 när lillan kommer så det borde ju passa henne. Har du använt den på vintern? Går det också bra? Eller blir det jätte trögt?

• Griseknoen35
    Mamma0211 skrev 2013-09-26 18:25:27 följande:

Hej! Ok låter ju bra! Har också tänkt att den borde ju vara vägen när man går, men man lär sig väl med tiden :) våran stora kommer också vara 2,5 när lillan kommer så det borde ju passa henne. Har du använt den på vintern? Går det också bra? Eller blir det jätte trögt?

Nä jag köpte den i början utav sommaren så få se hur den funkar i vinter... Tror det kommer gå sådär. Köpte den mest för att ha nu i somras. Men det beror ju också på vad du har för vagn.. Jag har scootern med snurrhjul fram så det är pannkaka redan med den och snö.
Svar på tråden Bra och dåligt med ståbrädan Easy rider x?