namnlappar
Någon som testat strykfria namnlappar?? Om dom sitter bra på alla material?? Tänkte jag skulle beställa, om det funkar är det ju kanon!! Är ju inte alla kläder o skor mm som går att skriva i eller på!!
Någon som testat strykfria namnlappar?? Om dom sitter bra på alla material?? Tänkte jag skulle beställa, om det funkar är det ju kanon!! Är ju inte alla kläder o skor mm som går att skriva i eller på!!
Har såna och de sitter kvar bättre än de man stryker på supernöjd!
Tack för ditt svar!! Tror nog att det blir att jag beställer sånna!! kul när man kan designa sina egna också!!
Har även testat att fästa dem på ett par strumpor (i överkant för ca 1 månad sen) de sitter bra än så länge
Låter ju kanon!!:)
Då ska jag också beställa!
Satte lappen utåt så den inte ligger mot huden och högst upp på resåren. Trodde också att de skulle lossna men var nyfiken
Kan ju tillägga att jag har dem på gummistövlar, sportskor, galonisar.. Ja alla kläder egentligen och ingen har lossnat eller ens blivit det minsta lös på ca 1 år. (Min son är 3 år och dagisbarn så kläderna används väl
Enda jag inte har fäst dem på är foppatofflor för jag hittade ingen bra yta tyckte jag.
Nu är dom beställda!!
Jag har tom dem på sonens foppor. Klippte lappen mindre så bara namnraden kom med och hittade yta att fästa dem på .
Vilken sida/företag har ni beställt ifrån?
Jag har beställt från namnlappar.se. Jag sätter dem högt (neranför resårkanten) på strumpor och vantar, på utsidan, så de inte kan skava. Sträcker ut tyget först.
Har dem även på skolväskor och mina egna matlådor som jag kör i diskmaskinen. Fungerar kanon!