anna2701 skrev 2013-10-31 23:25:59 följande:
Vad härligt! Grattis. Är glad för din skull. Hur mår du nu? vad har du för symtom? Mitt illamående går verkligen upp och ner. Mest illamående på kvällarna. Jag kräks inte i alla fall vilket jag får vara glad över. Ska träffa läkaren på onsdag. Man har ju mycket frågor när man väntar tvillingar hur man ska förhålla sig till kost och träning. Den 26 november ska jag göra nytt ultraljud, då får jag se mina 2 små älsklingar igen. Hoppas att dom växt på sig bra då.
Tack så mycket. Jag mår bra. Som symptom har jag , huvudvärk, yrsel, trött hela tiden , jätte hungrig på kvällarna , kan inte äta ris , pizza , kött , . Hatat oljan, när jag ser oljan i köket då får jag illamående. Först tänkte jag att jag inbillar mig bara men nej verklige har hatat oljan. Varför gör du ultraljud igen ? Och vart ska du göra det ? Vilken vecka är du i enligt ultraljudet ? Jag ska hos barnmorska på måndag vill tvinga henne att höra hjärta ljudet. Jag gör andra ultraljud när jag går in i vecka 17 Elle 18 och inte i fertilitetscentrum. Hoppas så innerligt att allt gå bra med både oss.