• lilylie

Liten smidig vagn att ha inne, tips?

Hej!
    Jag funderar på att köpa en vagn att ha inomhus till bästa barn. Vi har två små barn redan, och under deras första månader låg de i hårdliften på golvet och vi bar den med oss runt i huset. Men nu när tredje barnet kommer vill jag förenkla lite genom att köpa en liten smidig liggvagn att ha inomhus, som man kan köra runt i huset (vi har inga trösklar). Det är också för att skydda bebisen så att inte syskonen "gör något" när jag vänder ryggen till. De kommer att vara 1 och 3 när bebisen föds. Men jag kan så lite om barnvagnar och behöver verkligen tips. Finns det någon bra modell som skulle passa? Någon som har förslag?
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Liten smidig vagn att ha inne, tips?
  • Equal

Jag köpte en vanlig liggvagn på blocket för en billig penning. Den var super att ha inne.

• veh

Ja du, vilken ni tycker bäst om... Men jag var och kände på en Akta Graco Evo igår, som var lätt och lättsvängd och kändes bra för det ändamålet. (Och även ksn funka som extravgn utomhus senare) Annars kan du ju fundera på en vagga med hjul. Sen finns ju också en babyinsats till tripp trapp stolen. Dessa kan ju också vara alternativ.

• emmisss

Bugaboo cameleon...liten och smidig bra innevagn, dock kass ute!;)

Finns ok pris på blocket..

• nozpa

Åh, en sådan "plastbalja" från BB skulle vara optimalt! Det tyckte jag när första föddes. Men har inga bra tips på vagn tyvärr. Satsa på vagga med hjul på annars. :P

• lilylie

Tack för era svar! Då har jag lite att gå på. Vagga på hjul är ju en bra idé... kollade upp det lite och såg att det till och med finns spjälsäng på hjul. Får se om det blir en sån!

Svar på tråden Liten smidig vagn att ha inne, tips?