• Anonym (Paranoid)

Hittar inte min foliehatt!

Hej!

Jag måste till ICA och köpa tomater till min soppa ikväll eftersom jag ska ha gäster. Problemet är att nu hittar jag inte min foliehatt! Jag har liksom inte tid att göra en ny eftersom dem kommer om några timmar! Vad ska jag göra? Mössa är för tunt. 

/Magnus 

• Svar på tråden Hittar inte min foliehatt!
  • Anonym (x)

Hm, det måste vara världsregeringen som snott din foliehatt! Du har ingen degbunke du kan ha på huvudet istället?

• Anonym (Paranoid)
    Anonym (x) skrev 2013-09-29 15:40:34 följande:
    Hm, det måste vara världsregeringen som snott din foliehatt! Du har ingen degbunke du kan ha på huvudet istället?
    Tror inte det. 

Jag har precis flyttat in här (jag har flyttat hemifrån) och är 22. Jag får väl fråga min granne (tur att jag bor i ett trapphus!). 
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (Paranoid) skrev 2013-09-29 15:42:24 följande:
    Tror inte det. 

Jag har precis flyttat in här (jag har flyttat hemifrån) och är 22. Jag får väl fråga min granne (tur att jag bor i ett trapphus!). 
    Hade det inte varit enklare om du haft en egen lgh som du kan låsa om än att bo i trapphuset. Du kanske ska misstänka dina grannar?
  • Anonym (Tråkig sits)

Bor du på Småstadsgatan 14 i Skövde kan du låna min?! Flyttade nyligen in en 22 åring här, är det du?

• Anonym (Paranoid)
    LindaEfraim skrev 2013-09-29 15:45:35 följande:
    Hade det inte varit enklare om du haft en egen lgh som du kan låsa om än att bo i trapphuset. Du kanske ska misstänka dina grannar?
    Nja, dem är för snälla för att göra något sådant. Får fråga dem på föreningsmötet i november. Men kan fan inte vänta så jävla länge! 

Sms:ade min polare, men han kunde tydligen inte göra en foliehatt, för att han är bakis. 

Har folie hemma, men det tar en jävla tid att göra en som skyddar. 
  • Anonym (Paranoid)
    Anonym (Tråkig sits) skrev 2013-09-29 15:47:22 följande:
    Bor du på Småstadsgatan 14 i Skövde kan du låna min?! Flyttade nyligen in en 22 åring här, är det du?
    Nej, jag bor i Örebro. Någon örebroare här som kan bistå med en foliehatt månne?
  • Apopan

Kan du inte bara vira in hela huvudet i all folie sålänge. Går ju jättesnabbt. Sedan kan du köpa nu folie när du ändå skall handla tomater... Glöm inte att göra hål för ögon och näsa bara.

Hoppas för övrigt att du handlar rätt sorts tomater. De där besprutade är ju livsfarliga.

• Anonym (Paranoid)
    Apopan skrev 2013-09-29 15:53:04 följande:
    Kan du inte bara vira in hela huvudet i all folie sålänge. Går ju jättesnabbt. Sedan kan du köpa nu folie när du ändå skall handla tomater... Glöm inte att göra hål för ögon och näsa bara.

Hoppas för övrigt att du handlar rätt sorts tomater. De där besprutade är ju livsfarliga.
    Okej, görs! 

Köper de jag alltid brukar köpa, så den biten har ju så att säga lossnat av sig själv. 
  • Rosenöga

Du MÅSTE ju vara ett troll som vill dölja tovorna. Det finns väl ingen som kan tappa bort sin foliehatt. Sådant händer inte i RIKTIGA livet! Tomte

Svar på tråden Hittar inte min foliehatt!