• Jason08

Finns det Svenska kvinnor som gillar asiater? Siktar mest på Filippiner, Thailändare, Kinseser, Japaner, Koreaner!

Missförstå mig inte, jag skulle aldrig byta ut det jag är. Men det är bara att erkänna att asiater inte är brudmagneter. Visst kan vi skaffa tjejer/kvinnor men det är inget som bara händer. Det känns som att Turkar, Kurdar och  svarta män kan få tjejer/kvinnor lättare än rätt snygga asiatiska män. Vi måste verkligen göra vårt yttersta för att få en vit tjej medan en arab eller svart kille inte behöver anstränga sig något nämnvärt.
  • Svar på tråden Finns det Svenska kvinnor som gillar asiater? Siktar mest på Filippiner, Thailändare, Kinseser, Japaner, Koreaner!
  • jjjj944

Jag ÄLSKAR asiatiska killar!! Jag hoppas verkligen att jag någon gång i mitt liv lyckas få en asiatisk pojkvän, för annars kommer jag sluta som singel resten av mitt liv, jag är mest intresserad av koreaner men så klart också av kineser, thailändare, Filippiner och Japaner.

• Lilja7

Jag älskar också asiatiska killar, är själv svensk o lyckligt gift med en asiatisk man:)

• fallen angel
    jjjj944 skrev 2013-11-23 23:49:33 följande:
    Jag ÄLSKAR asiatiska killar!! Jag hoppas verkligen att jag någon gång i mitt liv lyckas få en asiatisk pojkvän, för annars kommer jag sluta som singel resten av mitt liv, jag är mest intresserad av koreaner men så klart också av kineser, thailändare, Filippiner och Japaner.

Håller med till 100%

men oddsen är emot mig
  • Pinoy

Jag (svensk) är lyckligt gift med en filippinsk man! -Världens snyggaste och bästa man dessutom! I min ungdom hade jag för mig att asiatiska män inte kunde vara lika snygga som västerländska, men det handlar enbart om fördomar och trångsynthet. Jag skäms för att ha tänkt så.
    Dessutom har vi världens sötaste barn -en fantastisk bonus :)
    Det kommer gå bra för dig, lycka till!

• silvergirl

Flera thaikillar jag träffat har varit i min längd eller kortare. Tjejerna jag träffat är ofta 10-20 cm kortare och små i kroppen. Man känner sig en aning förvuxen i sällskapet, alltså. Själv är jag 1.70

• inredningstjejen

Okej gammal tråd men måste svara. Jag är 20 år och gillar absolut asiatiska killar!! Nästan så att jag letar efter dem haha, har varit tsm både en kille som var thai/svensk och kines/svensk. Så ja halvasiater, är rätt lång själv och vill ha en kille som iaf är lika lång om inte längre så en helasiat kanske i de flesta fall är kortare än mig (är runt 174). Men ja jag var sjukt kär i båda dessa killar och skulle lätt bilda familj med en kille med asiatiskt ursprung, blir ju världens vackraste barn i mina ögon (alla barn är vackra men ja ni fattar). {#emotions_dlg.flower}

• Radhuspinglan

Jag tänder endast på vita, latinos, samt asiater. Det kan bero på att jag är född i Sverige, spenderade nästan hela sommarloven i Spanien och Chile, samt läste en väldigt massa mangaserier i tonåren. ;)

• Goldie2015

Jag tycker att många kinesiska killar är jättesöta och skulle gärna vilja ha en kinesisk pojkvän.

• Saga9317

Haha ganska sent svar men jodå, här finns en asiatälskare. Koreaner är nog min favorit men även japaner ser också riktigt bra ut. :)

• HäckHäxan
    roffe skrev 2013-09-29 18:57:18 följande:
    Varför skulle det vara så? Jag känner en tjej som är besatt av koreanska killar. Jag känner en annan som älskar sydamerikanska män.

Jag tror du haft otur helt enkelt. Jag är en vit kvinna och ingen asiat har någonsin stött på mig, vad innebär det? :P 

Jag var kär i en kille från Kina när jag gick i femman, han var skitsöt och typ smartast i klassen, han var rolig och charmig. =) 

Vad man dras till utseendemässigt är ju individuellt, precis som med människors inre egenskaper. 

Tråkigt att du upplever det så här, kan ju inte kännas speciellt roligt :/ 
    Jag har inte heller blivit stött på av en asiatisk man, tror jag haha, Jag är kass på att uppfatta sånt alls oavsett vart tusan mannen härstammar ifrån.

Tycker många kan vara oerhört vackra men jag känner mig ofta som en jätte trots att jag bara är 162,5 cm kort liksom och tja lika bred hahahaha
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Lambda

Nej, har aldrig känt mig dragen eller intresserad av någon av asiatiskt ursprung.

• Strawb3rrySh0rtcak3

Jag älskar Asiater. Asien är något jag verkligen brinner för i mitt liv. Asiater är de sorters killar jag söker och tänder på, inte killar med annat påbrå. Så hoppas jag hittar en Asiat att skaffa barn med och gifta mig med.

• pepsimax
    Apopan skrev 2013-09-29 19:26:04 följande:

Har varit ihop med en filippin och tycker att kineser, japaner och koreaner kan vara riktigt heta också. Kollar grymt mycket på östasiatisk film, så då får en ju se en hel del snygga skådisar ^^

Haha, samma här. Kollar nästan enbart östasiatiska filmer/serier faktiskt just nu.
  • Jason08
    Strawb3rrySh0rtcak3 skrev 2020-02-03 14:19:05 följande:

Jag älskar Asiater. Asien är något jag verkligen brinner för i mitt liv. Asiater är de sorters killar jag söker och tänder på, inte killar med annat påbrå. Så hoppas jag hittar en Asiat att skaffa barn med och gifta mig med.

Har du hunnit skaffa barn med en asiat än lr? :)
Svar på tråden Finns det Svenska kvinnor som gillar asiater? Siktar mest på Filippiner, Thailändare, Kinseser, Japaner, Koreaner!