• Lilla Fjun

Vill sälja min Phil & Teds!!

Är på väg att lägga ut en annons på Blocket. Blir alldeles förvirrad av alla konstiga prissättningar. En del säljer relativt nya vagnar till MYCKET låga priser som ex en 5 mån gammal vagn med tillbehör för 1700... Hur är det möjligt? Nypris är ju drygt 8000 kr. Är vagnarna stulna? Min älskade Phil & Teds Sport är köpt 2010, har syskonsits, regnskydd UV/mygg skydd och bygel. Är solblekt men en alldeles utmärkt att ha som extravagn eller på landet. Kan någon rekommendera ett pris? Är 2000 kr rimligt?

• Svar på tråden Vill sälja min Phil & Teds!!
  • Vickan I

Min erfarenhet är att dessa vagnar inte är så poppis. Fick sänka min Explorer en hel del innan den blev såld mot vad jag tyckte den var värd. Iofs gillade jag den inte heller... Men du ser ju vad andra tar i området runt där du bor. Lägg dig på samma. Säljer andra nästan nya vagnar billigare så kommer inte din bli såld. Många köper ju vagnar mkt billigare utomlands numera. Gör jag med numera. Det har gjort att begagnatpriserna gått ner en hel del.

• lightfish

Jag fick sälja min i princip nya vagn för halva priset... Det sved! Den hade varit ute och rullat ca 6 ggr. Dem senaste 2-3 åren har barnvagnspriserna sjunkit rejält på beg marknaden!

• Lilla Fjun

Vagnen har varit super men behöver den inte längre. Såg att det ligger ute rätt många vagnar just nu. Kanske bara ska sättarn tusenlapp för att bli av med den. Vill inte ha den i förrådet och ta plats. Tack för hjälpen!

Svar på tråden Vill sälja min Phil & Teds!!