Min man och jag har numera ingen tid ihop...
...jo, i bästa fall 10 min några kvällar i veckan då vi kliar varandras rygg typ. Så här har det varit i 3-4 v då vi haft det jättekörigt med jobb (speciell min man jobbar mkt och han kan inte styra över det), mkt med barnen och det vanliga med hushållsarbete mm. Förut till stor del hade vi iaf en kväll/vecka då vi umgåtts 1-1,5 tim iaf. Nu ikväll tog jag upp detta att det vore trevligt om vi kunde återuppta detta men trött som han var var engagemanget milt, "när ska vi hinna".... Jag känner att det är viktigt att vi umgås nåt iaf men han är så trött att han (just nu?) inte orkar bry sig. Han säger att han skulle vilja vara själv i några veckor utan människor. Jag förstår honom iof, svårt när han har fullt upp på jobbet och sen får han knappt vara ifred när han kommer hem (pga barnen). Hur många veckor "vågar" man ha det så här tro innan det "gått för långt"? Nu handlar allt om att få ihop det praktiska och det är mkt (upplever vi). Barnvakt för att göra nåt själva har vi ca tre-fyra ggr/år.