• Sidy

Vad tycker Ni om Lodger Bunker? Hur länge använde Ni den?

Jag undrar vad Ni tycker om åkpåsen Lodger Bunker? Var den bra? Praktisk? Hur länge använde Ni den? Gärna så mycket positiv och negativ info som möjligt!!

• Svar på tråden Vad tycker Ni om Lodger Bunker? Hur länge använde Ni den?
  • Sidy

Det är ju några som läst och jag antar att det är Ni som kanske har använt denna åkpåse eller? Iså fall är jag jätte tacksam pm Ni vill komma med för och nackdelar!!

• Lindsey Egot the only one

Jag älskade vår som vi hade till sonen. De är kanon. Tyvärr är de helt i fleece material i ytter puppan och sittdelen är i Teddy så är det lite fuktigt ute kan de kännas lite fuktiga.

Men man kan använda den länge först med enbart sittdelen för att få lite värme i slutet av sommaren/ början av hösten. Sedan bara puppan på hösten och sedan sittdelen i puppan när det blir vinter. Sedan är den så himla söt att man kan dra ihop den som en sovsäck runt ansiktet.

I den första bilden har du både puppan och sittdelen tillsammans och hopdragen. Den andra övre bilden är enbart puppan och sista bilden enbart sittdelen.

• Lindsey Egot the only one

Sonen är född i april och är tre och jag ska använda den som fotsack i år. Den räcker till axlarna nu och han är ca 105cm

Svar på tråden Vad tycker Ni om Lodger Bunker? Hur länge använde Ni den?