Vilken diet rekommenderar du?
Som rubriken säger;
Lägg gärna fram ett argument till varför du tycker att den dieten funkat just bäst för dig :)
Som rubriken säger;
Lägg gärna fram ett argument till varför du tycker att den dieten funkat just bäst för dig :)
Lchf! Äter god mat men går ändå ner i vikt. Mår bra av den kosthållningen
Dukan dieten!
Min egen den funkade som fan!
sassitch.blogg.se/2013/november/hur-man-gar-ner-i-vikt-enligt-mig.html
Extremt lågfett fungerar för mig. Äter mest grönsaker, frukt och bajlväxter samt en del fullkorn (dock undviker jag bröd). Havregrynsgröt med frukt/bär, smoothies med gröna blad, sallader (ofta med fullkornsris, pasta eller potatis) och grönsaks/böngrytor ev. med fullkornsris eller nudlar är i princip vad jag lever av. Variation i vad för grönsaker/legumer som används och självklart kryddningen. Äter lite fett i form av linfrön/chiafrö och valnötter för omega-3 fetterna men tillsätter annars inget fett i maten.
Itrim! Har gått ner 13 kg på 6 veckor. Man åter ju väldigt lite kalorier under 12 veckor, så man går garanterat ner i vikt.
Såg dokumentären "forks over knives" på netflix och sedan dess har jag dragit ned rejält på vissa produkter. En dokumentär om bland annat tillsatser, gjord av läkare och forskare.
Tung styrketräning och enkel clean mat. Mycket grönsaker, frukt, mycket proteiner bra fettkällor och långsamma kolhydrater. Egentligen kan man äta vad fan man vill sålänge man äter mindre portioner och inte överdriver helg-godsakerna. Ofta är det just helgmaten och godiset som förstör för hela veckan.
Det dieten som blir en livstidsförändring, och den som man kan hålla alltså individuellt...