• Tanja

    hemmaföräldrar/föräldralediga och alla andra mammor i göteborg

    Hej! jag  söker efter fler mammavänner i göteborg att fördriva tiden med,
    jag har nyligen blivit arbetslös och har en son som är två år till jul, vi väntar vårt andra barn till februari.
    32 år, kortedalabo,gillar vara ute, hitta på saker med sonen,mat, film, tv-serier, loppisar och brädspel.

  • Svar på tråden hemmaföräldrar/föräldralediga och alla andra mammor i göteborg
  • eyelight
    Tanja skrev 2013-10-01 13:23:28 följande:

    Hej! jag  söker efter fler mammavänner i göteborg att fördriva tiden med,
    jag har nyligen blivit arbetslös och har en son som är två år till jul, vi väntar vårt andra barn till februari.
    32 år, kortedalabo,gillar vara ute, hitta på saker med sonen,mat, film, tv-serier, loppisar och brädspel.


    Hej!

    Jag är 26 år och har en son som är 10 månader, jag ska vara mammaledig till den 1:a januari :). Bor i gamlestan så det är ju nära.

    Har gärna setts nån dag!

    /Kristina
  • Irit

    Hej!

    26 åroch hemma med min 2 åring ch min 9 månaders och kommer troligen vara hemma med dom några år till :) Bor i Biskopsgården så det är ju en bit ifrån. Tips, det finns även en grupp på facebook som heter "föräldraledig i Göteborg"

  • Irit

    Förressten Tanja, vilka typer av brädspel gillar du?

    Gillar själv brädspel av olika slag :) Dessutom figurspel och rollspel. Samt att sy, gå i skogen och massa annat.

  • Tanja

    har mailat till er tjejer =)  hoppas jag gjorde rätt och att  det kom fram hehe

  • Miss79

    Hej! Jag träffas gärna. Hemma med vår yngsta tjej, av 3 är 34 år. Kan behöva komma ut lite emellan dagis/skolhämtningar. Men frågan är om tråden är aktivt?!

  • Karina NAP

    Hej! Jag ska vara hemma nu tills nästa höst och träffar mer än gärna andra mammor. Min man jobbar utomlands så jag är själv med barnen, 10 mån och 2 år och det går ju fint  fint men det som tär på är ensamheten helt ärligt. Alla andra jobbar så trots bekantskaper så träffar vi inte många i vår vardag. Det vill jag verkligen ändra på. Hoppas någon av er mammor kan och vill hänga med i parken eller ha barnträff. Jag bor i Gamlestan.

  • mstych

    Är det nån i den här tråden som fortfarande är hemma med sina barn? Är hemma med mina, en 3åring och en 6 veckors och skulle gärna träffa andra föräldrar, och 3åringen skulle gärna träffa andra  i sin ålder :) Bor vid Redbergsplatsen

Svar på tråden hemmaföräldrar/föräldralediga och alla andra mammor i göteborg