Bara 20 år och slut på lust.
Hej FL.
Nu har det här problemet gått och blivit stort för mig. Jag fyller 20 om ett par månader och har tappat gnistan totalt. Det började för drygt ett halvår sedan och sen har det bara gått nerför.
Jag förstår inte alls vad det är som händer med mig. Jag har alltid haft en enorm sexlust, en drift högre än det mesta i mitt liv. Har varit med många människor men inte på ett negativt, utnyttjat sätt. Det har snarare varit jag som tagit folk i kragen och släpat dem hem med mig. Aldrig varit generad över min kropp eller känt mig äcklig.
Men så har vi ju nu då. Jag har varit tillsammans med min sambo i över två år. Sexet var anledningen till att vi blev tillsammans, det var FANTASTISKT. Han fick det han ville och jag fick det jag ville.
Men nu, det senaste halvåret, så har allting bara gått ner sig i skiten. Jag äcklas av sex och har ALDRIG lust.
Det finns så mycket som skulle kunna spela in i det men folk kallar mig hypokondriker bara för att jag oroar mig så jag har aldrig varit iväg och kollat. En sak det skulle kunna vara är PCOS - jag hade oskyddat sex i två år innan jag blev gravid, jag har fått väldigt mycket kroppsbehåring, jag kämpar för att hålla mig normalviktig, min mage "putar" där äggstockarna sitter och jag får mens 3 gånger per år max.
En annan anledning kan vara Cerazette - minipiller. Men dem har jag ätit sedan jag blev gravid och gjorde en abort och aldrig haft några problem med det tidigare.
Jag känner mig väldigt manlig. Kan många gånger bete mig som en karl och tycker ofta att min sambo är "kvinnlig". Det känns som att jag är i fel kropp helt plötsligt. Men jag skulle inte vilja vara en man så jag är inte transsexuell. Jag vet inte vad jag är. Jag hoppas att jag inte är asexuell. Jag tycker ju verkligen om sex... men inte just nu. :(
Min sambo tycker att jag ska leta upp mediciner, hormoner, samtal eller vad som helst. Han säger att han är trött på att inte få något. Men det senaste halvåret så har jag enbart lagt mig i sängen för hans skull. Jag äcklas av när han tar på min kropp och det skulle inte göra någon skillnad om det var någon annan, det är inte han som är problemet.
Vet inte vad jag vill ha svar på. Vill dela det med någon, jag känner mig så frustrerad och ensam. Mina vänner pratar om sina fantastiska sexliv. Vi är ju trots allt ungdomar.. Men jag känner mig som en gammal, grå tantgubbe.