-
-
Svar på tråden Våldtäkt eller inte?
-
Jag skulle säga det beror på hur berusad du verkade. Verkade du som mest salongsberud och du sa ja tycker jag du ska skylla dig själv. Förutsatt han inte hotade dig.
-
Varför vågade du inte säga nej?
-
Du behöver bygga upp dig så du vågar säga det du menar
-
Tack för era svar. Det här gäller inte mig personligen utan jag står mitt emellan två olika fall. Ville bara höra någon utomståendes synpunkter på det hela. Tack
-
Du sa ja... Hur skulle han kunnat förstå att du menade nej?
-
är de bara jag som inte ser vad ts skrivit i trådstarten.
-
ts? Förlåt, men förstår inte vad du menar. :(
-
helene 355 skrev 2013-10-02 16:44:01 följande:är de bara jag som inte ser vad ts skrivit i trådstarten.
Man får kopiera den och klistra in den någon annanstans för att se den. (Fast personligen fattade jag inte mer av hela texten än jag gjorde av biten som syns.) -
Men.......varför syns inte hela inlägget??? Trots att jag skrivit inlägget så står det att jag inte startat någon tråd ännu!!!!
-
Dagens mest obegripliga TS. Säger man JA till sex och inte säger eller visar att man egentligen menar nej, så är det inte vettigt att anmäla någon för våldtäkt, nej. Såvida inte "Yosef" håller en kniv mot din hals och viskar "Säg ja, annars dödar jag dig", men det har han inte gjort eller?
Hur skräckinjagande är en människa om denne lyckas få en person att gå med på en promenad OCH ha sex med denne, när denne i stället kunde ha sagt nej och stannat kvar på festen bland en massa människor som kunde försvara henne från denna uppenbart väldigt läbbiga person...?