• Mira76

Ni som blivit gravida med blastocyst..När plussade ni?

Är så orolig för att få tidigt mf! Har fått svaga streck på testen nu i tre dagar, rd 7,8 och 9. Borde inte strecket bli starkare och starkare? Eller testar jag för tidigt?

När fick ni starka streck på testet med blastocyst?  

• Svar på tråden Ni som blivit gravida med blastocyst..När plussade ni?
  • tikki masala

Jag fick en svagare plus på dag 7 men som syntes tydligt ändå. På dag 10 var det ett riktigt starkt plus. Så för mig har det vart från dag 7.  (har vart gravid med blastocyst tre gånger nu) Denna tredje gången hoppas jag håller i sig!

• Mira76

Jag har fått starka plus nu, samt 2-3 på digitalt test! Hoppas att det håller hela vägen för oss! Fick ma i somras i v11, men fostret dog i v7. Så jag är inte lugn än, fast man måste ju försöka tänka att det ska gå bra.

• tikki masala

Lycka till!  Jag fick också missed abortion i slutet av maj. Den hade klarat sig till vecka 10+4, men jag hade gått till slutet av vecka 12 innan jag fick molvärk och en kraftig blödning (som läckte genom allt) som bara avstannade när jag kom till sjukhuset och fick medicin för att driva ut den. Såjag fick göra en skrapning efter fyra långa fastande dagar på sjukhuset. 

Svar på tråden Ni som blivit gravida med blastocyst..När plussade ni?