• jofiem

Vi blev så osams igår kväll, nu istället för att prata, han sover på soffan... :(

God kväll  Obestämd
    Eller är den god för mig, nej, inte särskild... Min man och jag bråkade igår kväll och nu, istället för att prata om det (när barnet somnade), nu sover han i soffan. Jag är inte arg, faktiskt, vilket är problemet. Jag är mer besviken, för det visar hur mycket bryr han om att vi ska inte bli osams längre. Rynkar på näsan
    Jätte tråkigt, tycker jag. 

En besviken och ensam fast gift.... 

• Svar på tråden Vi blev så osams igår kväll, nu istället för att prata, han sover på soffan... :(
  • Masken84

Säg till han att du vill prata och reda ut allt. Att du inte vill att det ska vara så mellan er när ni lägger er. Att du saknar han i sängen?

• jofiem

Jo det, men det har jag gjort liksom alltid när det är så här... tagit initiativ... jag tröttnade lite på det... Känns som om att jag har ingen att prata med, fast vi bor tillsammans och fast han skulle ju vara min bästa vän och allt... Jätte jobbigt. Tack för rådet, jag kan försöka... om han vaknar men det känns ändå inte rätt att nu är det jag som måste ta det igen. Rynkar på näsan
    Jag blev så arg när han sa till mig igår att jag vill inte gå ut med mitt barn efter jobbet, istället vill jag stanna hemma och fixa middag (+ allt annat möjligt som jag gör som han märker inte tydligen!) , för att det är lättare!?!? Det gjorde mig så sårad och sur och när jag känner mig så, då vill jag helst inte prata med honom.. Ush, så svårt...

Svar på tråden Vi blev så osams igår kväll, nu istället för att prata, han sover på soffan... :(