• PollMaster

favoritfärg på katt?

Vilken kattfärg föredrar du? Hoppas ni förstår lekmannabeskrivningarna. Tabbys och tigrerade hör till respektive färg om båda färgerna är inom spektrat, undantaget svart-bruntigrerad och tabby som blir brun i denna undersökning.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden favoritfärg på katt?
  • mikipiki

Tycker om katter som är vita/svarta/röda och katter som är vita och ljusgråa :)

• LunaLunatic

Mina drömkatter just nu är en chokladpappa med vitt (09 eller 03) och en svartsilvermönstrad med vitt (03 eller 02).

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Tutilure

Jag har en silver och en blåsköldpadda bicolour.
    Skulle vilja ha en svartsmoke med vitt också.

• nemo1

Spelar ingen som helst roll, älskar alla katter oavsett färg.

• Majsan70

Det var tetig färgindelning får jag lov att säga.

Bruna solida Birmor och Bruna tabbymönstrade Birmor är mina favoriter.

• Paksenarrion

Grå (eller blå som det heter inom raskattvärlden)
    Silver
    Svart/vit
    Orange/gul/creme

Har svårt för för färgen sköldpaddsfärg då jag tycker katterna som ser ut som välanvända målarpaletter (sorry alla ni som har det *förlåt*)

Fast jag älskar i princip alla Katt

Jag tar anonyma trådstarter utan vald signatur som trolltrådar
  • BinaBurner

Mörkgrå. Jag har en sån här hemma som jag köpte just för att han är så fin. Är även förtjust i katter som har nån ovanlig eller spännande teckning i ansiktet. I regel tycker jag dock att alla katter är fina. Jag är en sån där som glatt utbrister "en kisse!" om jag ser en katt när jag är ute...

• poirot

Det är omöjligt att säga, jag bara tänker tillbaks på katterna jag har haft och det blir liksom de färgerna men om jag hade haft andra katter så hade det blivit de färgerna istället.

• Sarakechi

Sån grå tabby eller vad det heter :)

• Josephine96

Är barnsligt förtjust i ljusgula katter bara MÅSTE ha en en dag Drömmer...gråvita är ju för gulliga också Solig

Svar på tråden favoritfärg på katt?