• Anonym (Ledsen)

Han har fått sjukdoms diagnos, nere och tappat sexlusten helt! känner mej hemsk.. vet inte om jag klarar av det!

Jag känner mej så hemsk.. Därför skriver jag här, för att få råd, lr pisk lr iaf nån annans tanke kring det..

Min särbo jag fått en diagnos, ett sjukdoms besked ett tungt som han kommer ha hela livet.
    Det har gjort honom nästan personlighets förändrad.. Och sexlusten är som bortblåst!
    Jag känner mej fruktansvärd, för jag behöver honom, jag vill ha honom, vill ha sex.. Fruktansvärt mycket.
    Jag gråter varje kväll å veckorna går utan att vi har haft sex.. Eller att han knappt tagit i mej..
    Jag vill vara stark och stå vid hans sida.. Men jag vet inte om jag klarar det, nu när jag inte får nånting tillbaka alls..
    Vad ska jag göra?
    Är jag fruktansvärd?
    Mina tankar går nu kring att det kanske är just så här ett liv med honom nu kommer vara.. Och jag vet inte om jag kan leva med det?! Usch jag känner mej så hemsk!

• Svar på tråden Han har fått sjukdoms diagnos, nere och tappat sexlusten helt! känner mej hemsk.. vet inte om jag klarar av det!
  • Musik

Hej ts

Jag tycker att du börjar med att sluta upp att känna dig hemsk, det kommer inte att tillföra något bra i den här situationen :)

Hur mycket har du pratat med honom om vad du känner och upplever?

kram 

Svar på tråden Han har fått sjukdoms diagnos, nere och tappat sexlusten helt! känner mej hemsk.. vet inte om jag klarar av det!