• Giliii

nån mer som har bf 1 november och vill följas åt? :)

hade varit kul att höra hur ni mår och hur er graviditet har varit so far :) Jag längtar något enormt nu, orkar inte vara gravid längre :D 

• Svar på tråden nån mer som har bf 1 november och vill följas åt? :)
  • katija

Hej, har bf 2 november:) Börjar känna mig nöjd nu, dags snart:) sover dåligt på nätterna ingen ork kvar:) Är det ditt första barn?

• Giliii

Samma här, försöker med allt nu för att få igång förlossningen!! :D ja det är mitt första barn, har du några barn sen innan?? :)

• katija

Ja jag har en flicka på fyra, hon tycker att han varit där lååång tid nu:) 
    Ja det skulle vara skönt om han ville komma lite tidigare, kanske inte riktigt än, men om jag slipper gå över tiden blir jag glad. Har lite problem med ont i ryggen, så det blir mycket liggande, och det tycker dottern är väldigt tråkigt! 

• SofieBerglund

2 november är vi beräknade, och han är sååå välkommen och titta ut nu! :)
    Hur mår ni?

• greeneyes

Hej hej!

Jag hänger gärna på, har planerat snitt 1 nov. Är redigt less nu, vill bara att tiden ska gå!

Har en 6-åring sedan tidigare men det känns dom man glömt allt om hur det är att ha bebis.

• 89December

I morse klockan 05.31 föddes lilla Isabelle. 55 lång och vägde 3950 g.

Hoppas det går bra för er andra :)

• Giliii

Min lilla milo föddes 20 oktober :D vägde 2860g och var 48 cm lång :) liten kille :)

• SofieBerglund

Och vår lille Christian föddes den 30/10. Han var 50 cm lång och vägde 3430 g :)
    Hur gick era förlossningar?

• 89December

Förlossningen gick jätte bra, hade dock glömt bort att det verkligen gjorde så ont att föda barn ;)

• katija

igår kom äntligen min lille prins till världen, efter gått över 6 dagar:) En underbar kille på 3900 gram , 51 cm lång.

Svar på tråden nån mer som har bf 1 november och vill följas åt? :)