nån mer som har bf 1 november och vill följas åt? :)
hade varit kul att höra hur ni mår och hur er graviditet har varit so far :) Jag längtar något enormt nu, orkar inte vara gravid längre :D
hade varit kul att höra hur ni mår och hur er graviditet har varit so far :) Jag längtar något enormt nu, orkar inte vara gravid längre :D
Hej, har bf 2 november:) Börjar känna mig nöjd nu, dags snart:) sover dåligt på nätterna ingen ork kvar:) Är det ditt första barn?
Samma här, försöker med allt nu för att få igång förlossningen!! :D ja det är mitt första barn, har du några barn sen innan?? :)
Ja jag har en flicka på fyra, hon tycker att han varit där lååång tid nu:)
Ja det skulle vara skönt om han ville komma lite tidigare, kanske inte riktigt än, men om jag slipper gå över tiden blir jag glad. Har lite problem med ont i ryggen, så det blir mycket liggande, och det tycker dottern är väldigt tråkigt!
Hej! Har bf den 1 november, med barn nummer två :)
2 november är vi beräknade, och han är sååå välkommen och titta ut nu! :)
Hur mår ni?
Hej hej!
Jag hänger gärna på, har planerat snitt 1 nov. Är redigt less nu, vill bara att tiden ska gå!
Har en 6-åring sedan tidigare men det känns dom man glömt allt om hur det är att ha bebis.
I morse klockan 05.31 föddes lilla Isabelle. 55 lång och vägde 3950 g.
Hoppas det går bra för er andra :)
Min lilla milo föddes 20 oktober :D vägde 2860g och var 48 cm lång :) liten kille :)
Och vår lille Christian föddes den 30/10. Han var 50 cm lång och vägde 3430 g :)
Hur gick era förlossningar?
Förlossningen gick jätte bra, hade dock glömt bort att det verkligen gjorde så ont att föda barn ;)
igår kom äntligen min lille prins till världen, efter gått över 6 dagar:) En underbar kille på 3900 gram , 51 cm lång.