• Jenny1991

billigaste ever clean sanden i kalmar?

Det är som så att jag är skyldig en 10 kg kattsand av märket ever clean, då kattvakten var tvungen att byta sand i kattlådan. Så det är dags att ge tillbaka en ny till henne. Men! Jag tycker priset är på tog för dyrt, så tänkte höra med er om ni vet någon affär i kalmar som säljer detta lite billigare? :) tacksam för hjälp 

• Svar på tråden billigaste ever clean sanden i kalmar?
  • nemo1

Ever Clean kostar lika mycket överallt. Det är endast när någon har kampanj som de kan hittas billigare, vilket inte sker så ofta. Det är som med de stora fodermärkena, de måste ha ett visst satt pris.

• Jenny1991
    nemo1 skrev 2013-10-07 13:14:53 följande:
    Ever Clean kostar lika mycket överallt. Det är endast när någon har kampanj som de kan hittas billigare, vilket inte sker så ofta. Det är som med de stora fodermärkena, de måste ha ett visst satt pris.
    Kollar man på nätet så kostar de inte lika mycket som ute i affären, så då borde dom ju kunna sätta ett eget pris i affärerna med. Det handlar ju bara om hur mycket förtjänst dom vill ha. Då jag jobbar i affär så kan jag ju inte tro att djuraffärerna har andra regler än vad vi har.
  • girlac

Vi har använt Ever clean i 2 års tid, det kostar lika mycket i alla butik i stan (Kalmar). 129 kr för den lilla 6 kg och 199 för 10 kg. Det är inte butikerna utan det är företaget som gör sanden som har bestämt att det är ett fast pris på sanden, precis som tidigare kommentarer sagt. 

Tror det var förra veckan som Lantmännen ( ute vid Bejers bygg) hade rabatterat pris på just Ever clean då det är rätt ovanligt att det är det, då tog dem 139 kr för 2 stycken 6 kg paket. Så du kan ringa dem och höra om dem har några kvar och om kampanjen gäller fortfarande.

Måste du ge tillbaka kattsand då? Din vän kanske vill ha leksaker eller mat stället till sin katt.  

• girlac
    girlac skrev 2013-10-07 14:06:33 följande:
    Vi har använt Ever clean i 2 års tid, det kostar lika mycket i alla butik i stan (Kalmar). 129 kr för den lilla 6 kg och 199 för 10 kg. Det är inte butikerna utan det är företaget som gör sanden som har bestämt att det är ett fast pris på sanden, precis som tidigare kommentarer sagt. 

Tror det var förra veckan som Lantmännen ( ute vid Bejers bygg) hade rabatterat pris på just Ever clean då det är rätt ovanligt att det är det, då tog dem 139 kr för 2 stycken 6 kg paket. Så du kan ringa dem och höra om dem har några kvar och om kampanjen gäller fortfarande.

Måste du ge tillbaka kattsand då? Din vän kanske vill ha leksaker eller mat stället till sin katt.  
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=663845320313297&set=a.530971183600712.120886.504023129628851&type=1&theater
  • Jenny1991
    girlac skrev 2013-10-07 14:06:33 följande:

okej :/ Jo de sa hon. Så får väl köpa det till henne då. Surt att den kostar så mycket bara
  • Khaleesi

Varför hade du inte egen kattsand till din katt så det räckte? De få gånger vi har kattvakt köper vi hem så allt finns och står framme tydligt.
    Everclean är för övrigt den bästa kattsanden!

• Jenny1991
    Khaleesi skrev 2013-10-08 11:38:48 följande:
    Varför hade du inte egen kattsand till din katt så det räckte? De få gånger vi har kattvakt köper vi hem så allt finns och står framme tydligt.
    Everclean är för övrigt den bästa kattsanden!
    för att jag bytte sanden innan jag åkte, trodde inte det behövdes men tydligen hade jag fel.
  • Khaleesi

Vi gör rent lådan morgon och kväll och fyller på sand, så det är rent och fräscht.

• wonderwoman1

På Grizzly Zoo är det just nu två st sexkilos Ever Clean för 139 spänn. Inhandlade det i förrgår! Erbjudandet gäller tills söndag. Kan beställas på nätet med om inte erbjudandet bara gäller i butik.

Svar på tråden billigaste ever clean sanden i kalmar?