• Anonym (??)

bekant med 11 "okända" barn

Jag har en bekant som jag nyligen fått reda på är "privat donator". Han hittar personer på internet både ensamstående och par som behöver donator och antingen donerar i burk eller har sex med dom. På mindre än 3 år har det blivit 11 barn av detta som alla har "fader okänd" på pappret och han fortsätter hitta folk på olika sidor på internet och träffar nya fortfarande. Olika föräldrar till allihop och ingen vet om de andra. 4 av de barnen bor tydligen i våran lilla stad och han har kontakt med 2 av dom som har lesbiska föräldrar.
    Jag tycker det här låter helt sjukt och tänker vilka konsekvenser det kan bli för barnen som kanske nån gång i framtiden kommer gå i samma klass på skolan eller umgås i samma kretsar osv. Får man göra såhär eller är det olagligt på något sätt?
    Jättesnällt att han vill hjälpa folk men känns som det börjat bli lite för många barn och helt okontrollerat. Kan inte släppa tankarna bara, tycker det som sagt låter sjukt.

• Svar på tråden bekant med 11 "okända" barn
  • Anonym (??)
    Anonym (???) skrev 2013-10-07 18:24:16 följande:
    Jag fattar inte, var har du fått alla denna info ifrån?
    Jag är ju vän med killen, han har sagt massor till mig sen är jag vän med honom på FB och flera av dessa brudar har öppen profil eller att vänners vänner ska kunna se...... Sen är det inte så svårt att googla lite grann...
  • Anonym (??)
    YummyMami skrev 2013-10-07 18:34:57 följande:
    2006 www.villhabarn.se/t/5442-Seri%C3%B6s-spermado...

2012 www.villhabarn.se/t/7080-Sperma-Donation
    Kanske samma man, kanske många många barn nu?

Kanske fortfarande samma kille?
    www.bodycontact.com/kontaktannons/3098681/erf...
    Näe det är inte samma kille och vi bor i en mycket mindre stad. Sista killen som annonserar på BC har blivit avstängd från villhabarn för att han är lite stalker mot flera medlemmar och va världens bråk i forumet kring honom för något år sedan eller två...
  • Anonym (??)
    Foxtrott skrev 2013-10-07 18:22:43 följande:
    Det var en rackans liten stad att vara full med ofrivilligt barnlösa singlar, och en förbluffande flat socialtjänst som accepterar "fader okänd" på löpande band. Det är ju annars högst ovanligt här i landet och tar vanligtvis ett par års utredande.
    Bara 4 som bor här inne i stan, några bor utanför eller i grannkommun o tillhör inte samma soc även om några tillhör samma kommun. 1 av barnen adopterades tydligen under utredningens gång enligt honom o 2 andra har fått utredningen nedlagd då dom har skyllt på utlandsresa o en annan våldtäkt. som sagt. jag tycker hela historian låter helt sjuk!! Kräks
  • Anonym (Rädd)

Men vem är det då? Letar själv efter en donator och känner mig väldigt rädd för att råka ta hjälp av denna person.

• Anonym (Rädd)
    YummyMami skrev 2013-10-08 22:24:00 följande:

Vänd dig till Danmark?
    Usch, ne fy. De donatorerna får ju över hundra barn. 
  • Anonym (??)
    Anonym (Rädd) skrev 2013-10-08 21:36:21 följande:
    Men vem är det då? Letar själv efter en donator och känner mig väldigt rädd för att råka ta hjälp av denna person.
    Då har du nog större chans att hitta en på en sexkontakt sida, alltså om du vill ha en som inte har barn sedan tidigare eller bara nått enstaka från ett förhållande.
    De få seriösa donatorer som finns på dom här sidorna har en hel del folk som de träffar...
  • Anonym (mm)
    Anonym (Rädd) skrev 2013-10-08 22:32:54 följande:
    Usch, ne fy. De donatorerna får ju över hundra barn. 

Nej, det får de inte och i vilket fall som helst så donerar de till kvinnor i flera länder, t ex Danmark och Tyskland.
  • hymafr

Det säga att 20% av alla barn inte har den pappa de tror, dvs mamman har varit otrogen alternativt hade hon med sig ett litet barn eller barn i magen när föräldrarna träffades.

Svar på tråden bekant med 11 "okända" barn