Newbie84 skrev 2013-10-22 10:40:02 följande:
Bebisen har inte velat visa upp sig på tidigare ul (2st) men på båda sa de att de inte kunde se någon snopp/pung och att sannolikheten att det är en tjej men att de inte kunde säga 100%. Nu var jag inne på förlossningen igår för att jag inte känt bebis på hela dagen, men som tur var är allt bra. De gjorde ul och då kollade läkaren efter och då såg man att det är en kille. Vad skönt att du hittat harmoni nu innan i alla fall så att du får njuta lite :), jobbigt med foglissning. Jag hade det lite bara, det försvann när han fixerade sig men jag led aldrig av det särskilt som jag sett många göra. Skönt att slippa illamående, har varit sjukt jobbigt och jag vill nog inte vara gravid fler gånger eller på väldigt länge i alla fall. Det enda positiva är att jag inte gått upp i vikt, inte samlat vätska, vilket är skönt då jag trodde att jag skulle gå upp 25 kg och sen få jobba ihjäl mig för att bli av med det. Är ni klara med inköp osv? Packat någon bb väska?
Jaha :)
Så skönt ändå att allt är bra, vet inte hur många gånger JAG fått panik över att magen bullrar som attans eller inte har rört sig nånting på flera dagar...
Så skönt att dina foglossningar försvann, min lille pojk fixade sig väldigt tidigt men inte har jag blivit av med foglossningarna. Jobbigast är dock på natten när man ska gå på sina "toa rundor", känns som man hällt cement över bäckenbenet och sen försöker slita sig loss..
Var också orolig för vikten, hade bara hört av vänner som gått upp MINST 30 KG eller mer! Var jätte orolig men jag har gått upp 14 KG vilket är normalt enligt min BM, men sen har jag samlat på mig en del vätska också, så känner mig inte precis "vacker" nu när jag är svullen lite överallt :(
Här är alla inköp klara! =) var dock lite sen med att köpa vagn! (gjordes i helgen) Men nu har jag allting här hemma och förlossningen väskan är halvt packad ;) Har dock packat kläder och andra drivers saker till våran lilla bebis men dessvärre inget till mig eller sambon hehe. Men det skall göras idag, så tackar för påminnelsen :) :)