• elinile

Nyligen fått vårt tredje barn. Längtar nu efter ett fjärde, fler?

Vår lille kille är drygt 4 månader och jag drömmer mig redan bort o längtar efter ännu ett barn. Trodde verkligen jag skulle känna mig "klar" nu, men inte! Kanske visserligen ändrar sig inom kort... Har två töser födda 07 och 09 också.

Fler som tänker som mig? Kul o byta lite tankar o funderingar på vägen. Min man är inte helt främmande, men vill inget bestämma nu. Känner mig nöjd med det så länge. Inte aktuellt att prata om förrän om något år eller så ändå.

• Svar på tråden Nyligen fått vårt tredje barn. Längtar nu efter ett fjärde, fler?
  • Min underbara hjärtan

jag drömmer oxå om en 4e och ev 5e men en 4e i alla fall när minsting är ca 3 år. jag Har tre tjejer en född i nov 09 en annan född i nov 11 och sista föddes i början på mars :)

• MeNoLike

Jag blev gravid med mitt fjärde barn när min trea var 4-5 mån. Kör ba kör!

• elinile
    MeNoLike skrev 2013-10-09 08:26:37 följande:
    Jag blev gravid med mitt fjärde barn när min trea var 4-5 mån. Kör ba kör!

Nja, än är det inte aktuellt. Tänker mig om nåt år eller så, om mannen är med på det. Vi får väl se! Inte säkert det går lika smidigt som med de vi har...

Vad är största skillnaden på 3 o 4 tycker du?
  • Challe N

Jag har fyra barn tycker det är toppen, njuter varje dag! Fullt upp såklart men det var det innan också :)

• elinile

Egentligen är det nog mest det praktiska som gör att iaf jag kommer tänka till en extra gång. Saker som bil o antal rum i huset... Fånigt egentligen...

Huvudsaken är ju att man räcker till och har tid och ork med alla barn.

Hur får ni tiden att räcka till? Tycker det är fullt upp nu. ????

Svar på tråden Nyligen fått vårt tredje barn. Längtar nu efter ett fjärde, fler?