• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du nånsin fotmassage av din partner?
  • asatantrosa

Vi masserar varandra flera gånger i veckan. Under min senaste graviditet masserade han mig varje kväll

• mice

Brukar lägga upp fötterna i hans knä om tillfälle ges och så kommer det "automatiskt". Flört Äääälskar när man håller på med mina fötter!

• Themis

Jaaa! Underbart ju!

Whenever you get mad, just think of a Tyrannosaurus rex trying to masturbate. /unknown
  • trolliz

Förut hatade jag när någon tog på mina fötter. Men så lärde en mig att gilla det. Men tyvärr aldrig fått av min kille, ändå är jag gravid och han kittlade mig på skoj och då sade jag "åh, ja, fotmassage", men han bara skojade bort det... han tycker kanske det är äckligt :/ Vore skönt. Dock är han rätt duktig på att massera ryggen när jag har ont. Men stackars mina svullna fötter då.

• KimPossible

Jag röstade "ja", för om jag vill så får jag, men jag vill hellre ha lite killande på rygg, ansikte, armar eller ben. 

Däremot masserar/killar jag makens fötter rätt ofta när vi ligger i soffan framför tvn. Han gillar det big time och har dessutom såna där små babymjuka fötter som är en fröjd att gulla med, så vi brukar byta tjänster.
    Solig 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Smulan 89
    cloudberry79 skrev 2013-10-09 21:58:39 följande:
    Nej, och INGEN JÄVEL kommer nära mina fötter! Blä!

Håller med fullt ut.
  • BinaBurner

Ja, nu när jag är gravid masserar han mig om jag ber om det. Försöker att inte be honom varje dag...

• Themis
    KimPossible skrev 2013-10-09 22:17:27 följande:
    Jag röstade "ja", för om jag vill så får jag, men jag vill hellre ha lite killande på rygg, ansikte, armar eller ben. 

Däremot masserar/killar jag makens fötter rätt ofta när vi ligger i soffan framför tvn. Han gillar det big time och har dessutom såna där små babymjuka fötter som är en fröjd att gulla med, så vi brukar byta tjänster.
    Solig 
    Men är sånt fuskigt eller? Förvånad

Mitt ex är en rejält stor herre på både längden och bredden- och hade små mjuka bebisfötter. Hur funkar det?

Whenever you get mad, just think of a Tyrannosaurus rex trying to masturbate. /unknown
  • blueangel

Nixpix,hatar fötter har nog fobi för fötter...

Svar på tråden Får du nånsin fotmassage av din partner?