Får du nånsin fotmassage av din partner?
Bara undrar :)
Bara undrar :)
Vi masserar varandras i soffan ett par ggr i veckan
Vi masserar varandra flera gånger i veckan. Under min senaste graviditet masserade han mig varje kväll
Nej hua! Här rör ingen mina fötter!
Brukar lägga upp fötterna i hans knä om tillfälle ges och så kommer det "automatiskt". Äääälskar när man håller på med mina fötter!
Nix. Vill inte ha.
Nej, det vill jag inte ha....
Nej, och INGEN JÄVEL kommer nära mina fötter! Blä!
Jaaa! Underbart ju!
Förut hatade jag när någon tog på mina fötter. Men så lärde en mig att gilla det. Men tyvärr aldrig fått av min kille, ändå är jag gravid och han kittlade mig på skoj och då sade jag "åh, ja, fotmassage", men han bara skojade bort det... han tycker kanske det är äckligt :/ Vore skönt. Dock är han rätt duktig på att massera ryggen när jag har ont. Men stackars mina svullna fötter då.
Jag röstade "ja", för om jag vill så får jag, men jag vill hellre ha lite killande på rygg, ansikte, armar eller ben.
Däremot masserar/killar jag makens fötter rätt ofta när vi ligger i soffan framför tvn. Han gillar det big time och har dessutom såna där små babymjuka fötter som är en fröjd att gulla med, så vi brukar byta tjänster.
Ja, nu när jag är gravid masserar han mig om jag ber om det. Försöker att inte be honom varje dag...
Ja, nästan varje kväll.
Nixpix,hatar fötter har nog fobi för fötter...