• Enjoy life

Vattniga flytningar - tecken på graviditet?

Har 4-5 dagar kvar till BIM. Sedan flera dagar har jag en ständig molvärk i tjejmagen. Känns som mensen är på g, men inget händer.

De senaste två dagarna har jag fått rikliga, vattniga flytningar. Brukar faktiskt inte ha det. Brukar det vara ett grav.tecken?

/Okunniga Enjoy Life

• Svar på tråden Vattniga flytningar - tecken på graviditet?
  • Fridlund

har läst att det ska vara det, vet ej om det stämmer. hade bim i onsdags, ingen tant, men jättemycket vattniga flytningar...molvärk också...

• mysen71

Vet ej om det är nåt gravtecken men förra månaden då jag fick plus så fick jag vattniga flytningar några dar innan BIM

• Qui

Jag har också det och fick ett jättesvagt plus i morse.

• Mamsing

Mensen brukar föregås av vattninga flytningar. I alla fall enligt fertilityfriend.com
    När jag fått det i lutealfasen har mensen kommit samma dag eller dan efter...
    Men självklart håller vi tummarna för du plussar

• Someday

Jag har också haft det nu i flera dagar. Testade negativt igår med 4 dagar kvar till BIM!!
    Tror ni att det är kört för mig!?

• LiiNe

hmm...hur i hela fridens namn ser vattniga flytningar ut?? känns ju lite halv dumt o fråga men annars får jag ju definitivt inte veta!!

• tro hopp kärlek

LIINE:

Vattniga flytningar ser inte ut..det är som vatten i trosan.
    Du får nästan ha troskydd för att det blir så blött.

som om du hällt en matsked vatten i trosan..
    annars har man mer vitaktiga flytningar som är mer fasta.

Du lär märka om du får vattniga flytningar,jag lovar.
    Kram

• bebbelängtan77

hejsan!!

Så hade jag oxå då jag var gravid förra gången... som ni säger riktigt vattniga flytningar.... Fick det då några dagar före BIM ...

Lycka till med plusset

Kram

• Elegantmachine

jag har vattniga flytningar sen igår, stickande känsla i livmodern och har inte bim förrän nästa vecka.

testade negativt idag

• Vinnie83

Hur gick ett för er? Plussade ni sen? Har sen 2 dagar tillbaka fått vattniga flytningar och mensvärk. Har bim om 9 dagar. Brukar inte ha vattniga flytningar denna tidpunkt alls överhuvudtaget så detta är ngt nytt. Vi är inne på 10de försöket nu.

Svar på tråden Vattniga flytningar - tecken på graviditet?