• Anonym (Tomek)

Tjejen vill aldrig träffa mig mer, vad göra?

Vi kan kalla den flickan i berättelsen för Sara..

Det började som en helt vanlig kväll, med fjärilar i magen inför vår femte träff, denna gången hemma hos henne. Vi hade inte sett varandra på två veckor och vi hade så fina planer på middag och filmkväll och allt vad det heter.

Men så fort jag kom dit så vägrade saker och ting gå min väg. Precis när hon öppnar dörren ler jag varmt och ska säga hej, men jag är så torr i halsen att jag slinter och får fram ett "hhhmmm", låter som en jävla chewbacca och hon kollar med ett snett leende och säger "hejhej". Sen räcker jag fram handen precis när hon börjar en kram, så det blir att jag boxar henne lite lätt i magen med handen.

När jag sen ska möta kramen snabbt avbryter hon och vi stöter emot varandras armar i luften. Sen är jag så jävla dum att jag böjer mig fram och pussar henne på kinden. Med tungan,som en kyss. Hon ser helt stel ut.

"Förlåt Sara, haha, jag är lite nervös för jag vill så gärna träffa dig" säger jag och försöker skämta bort det. Hon försöker vara lugn och skrattar bort det. Vi utbyter lite standardfraser och går in i hennes kök för att äta. Det stod mat på spisen som luktade jättegott. Jag försöker lägga in ett dåligt skämt och säger "Det luktar skit, du lagar inte mat så ofta va?".

Då går hennes pappa in i köket och stirrar allvarligt in i mina ögon. Han hade förkläde på sig. FAN. Jag sa förlåt, berättade att jag bara skojade, men hur fan ska jag få han att tro mig? Blir helt röd i ansiktet och säger "jag har varit med om värre faktiskt", men inser att också det var jävligt dumt sagt. Då tar tjejen med mig in på rummet och frågar vad fan jag håller på med.

Då surnar jag till ordentligt, var det så jävla farligt att skämta lite? Så jag frågar "vems sida är du på egentligen? Allt handlar om din jävla farsa va?". Då stirrar hon mig i ögonen och säger "Johan vad är det för fel på dig? Kan du inte uppföra dig?".

Då väger bägaren över för min del. Fy fan här försöker man vara trevlig och lättsam men så blir hon sur den jävla fittan. Jag tar tag i en hårborste som ligger på golvet och springer fram till akvariumet och sliter bort locket sen börjar jag smaska i vattnet efter alla fiskar. Sara tar tag i mig och försöker ta bort mig från akvariet så jag stöter en armbåge i magen på henne som jag lärt mig på MMA, sen slänger jag mig i sängen och ollar hennes kudde.

När hon hämtat sig börjar hon störtgråta och skrika på mig, undrar vad fan jag tar mig till, varför jag gjorde såhär.

"Lipa då!" snyftar jag tillbaka, jag ville fan bara väl. Sen snor jag en tjugo på golvet och springer ut i rummet och tar på mig mina kläder, så ropar jag "gubbe!" till hennes pappa och springer hem.

När jag samlat tankarna inser jag att vi gjort fel så jag smsar, "Det blev fel. Be om ursäkt så glömmer vi det här. Din chokladprins"

Men nu vill hon inte svara?
    Någon med erfarenhet som kan det där med tjejer?

• Svar på tråden Tjejen vill aldrig träffa mig mer, vad göra?
  • Anonym (Ursäkt)

Du verkar väldigt osäker. Att vara kaxig och spela spel går väl inte hem hos en tjej som man är intresserad på allvar av. Hur man uppträder mot tjejer, med respekt och så får man väl vara trevlig. Om du verkligen är intresserad så får du väl jaga henne lite och verkligen förklara varför det blev fel och be om ursäkt.

• soetnoet

Asså förlåt, men jag skrattade högt i slutet. Det kan ju inte vara på riktigt?

• Anonym (Hahhaa)

Hahaha roligaste jag läst på länge :) för det är ett skämt eller hur?

• Cheeses

haha vad roligt att läsa! jag som sällan skrattar fick mig ett litet skratt...

• nymedlem

Fredag igen....... redan?? Drömmer

• Eterisk

Hade du drämt till henne med hårborsten hade hon ringt dig för länge sedan. 

• pluvdo

Äh, jag hoppas att det var meningen att det skulle vara uppenbart att det var på skämt, för du överdrev allt lite väl mycket där på slutet.

Men först skall jag gå in i garderoben och säga pisspotta... men säg det inte till mamma.
  • Anonym (HAHA)

hahahahaha!! ja de va de roligaste jag har läst på länge också!! *applåder*

"Jag tar tag i en hårborste som ligger på golvet och springer fram till akvariumet och sliter bort locket sen börjar jag smaska i vattnet efter alla fiskar."

HAHAHA, verkligen humor!

• Flatliner

Hahaha, det började ju ganska seriöst.. Sen ballade det ur totalt, kan erkänna att jag skrattade högt när jag närmade mig slutet. Tack för det.

• Rakad Apa

Go home troll, you're drunk! And it's not even friday!!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Björnbärspaj

Kidnappa henne och lås in henne i ett rum.

• metin

Asså...har inte skrattat så mycket av en ts sen jag läste den om räkor med ansikten. Hahahhah det här var nog skönaste parodi tråden ever! Tack!

• Blåbär0103

Hahaha!
    Det var verkligen roligt.
    Tror du har huvudrollen i en komedi eller något :).
    För osannolikt att det skall vara sant.   

• Anonym (whippersnapper)
    Rakad Apa skrev 2013-10-10 18:13:08 följande:
    Go home troll, you're drunk! And it's not even friday!!
  • Anonym (är du allvarlig? xD)

Alltså haha! Du kan ju inte vara på riktigt xD tack jag fick mig ett asgarv, särskilt för det där med fiskarna. Och från det till att olla hennes kuddar? Did not see that coming xD

• truelove

Hahahaha!! Fy faaan jag dööör va roligt "smaska i vattnet efter alla fiskar" !! Har verkligen synen framför mig haha!
    Tack! Fick skratta riktigt hjärtligt, var längesen! :)

• TeamCaz

Hahahaha. Försöker lägga sonen men mitt hyschande hackar en massa Gud så roligt.

Särskilt där med maten när hennes pappa kommer in

Jag Älskar Min Fina Familj
Svar på tråden Tjejen vill aldrig träffa mig mer, vad göra?