Jag har också problem med att just föra över filmer som jag filmat med kameran i mobilen. Har inget minneskort i, utan bara "phone" som kommer upp när jag går in så som någon visat via screenshot....
Där har jag sedan gått i genom DCIM - där alla foton tagna med samma kamera ligger. Tittat i "Movies" och "media" - de mapparna är tomma....
Har nu filmer på lillskrutten här från i våras-somras och framåt. Min mobil tömde sig själv av nån anledning i våras och massvis med filmer försvann från första tiden - för att jag hade samma problem då som nu. Jag vill inte att det händer igen.
Filmerna syns inte överhuvudtaget och går inte att sökas på heller på datorn. Har en PC (bärbar) från förra året, inga konstigheter....
Kan titta på filmerna och se dem i mitt galleri, bland fotona jag tagit, men enligt datorn så existerar dem inte. När den söker i genom telefonen för att fråga om jag vill föra över alla filer den hittar så hittar den verkligen all möjlig skit, men inga filmer ens då....
Fattar inte vad problemet är? Aldrig varit med om liknande när det gäller att föra över filer mellan telefon och dator....
Ser precis ut som "inze" visat här tidigare - förutom att jag inte hittar mina filmer ens när jag gör på det viset alltså.....
Telefonen ligger på att vara nära på fylld med grejer hela tiden för att alla filmer alltså ligger på den och inte hittas och kan föras över...och jag är orolig att den ska få ett spel och att filmerna försvinner....