Hej igen, kul med lite aktivitet i tråden. Här går oxå dagarna fort! Mestadels så äter och sover flickan, hon är snart 4veckor och försöker hitta lite info om vad andra mammor sysslar med på dagarna. Kämpar på med amningen men hon verkar aldrig riktigtnöjd med bara detta så nu har jag börjat ge ersättning efteråt. Hur lyckas ni andra som fått barn redan? Hur har det gått för dig Fond?
Vi fick vårt 1a barn strax innan jag fyllde 40, han är 3,5år nu. Vi började syskonförsöket så snart som möjligt efter han föddes och hade nästan gett upp när jag blev gravid igen. Vi har sammanlagt kämpat i ca 7-8år med flertalet IVF försök. Inget av dessa lyckades (ca 7-8 försök) men ändå har vi fått 2 fina barn spontant dock senare i livet än planerat men har med åren fått lära mig att vissa saker kan jag inte styra. Hade ändå två fina graviditeter.
DjuGårdsRutan, så jobbigt med ryggont. Kan du fortfarande jobba eller får du bli sjukskriven för ryggen? Själv fick jag ryggont sista två veckorna med min 1a, kändes som ischias och blev sjukskriven helt då. Tyvärr så fortsatte ryggont en del efter förlossningen. Denna gången gick det bättre och har inga krämpor nu efteråt.