• Anonym (Rädd)

Dåliga odds att behålla graviditet.. :(

Hej måste bara skriva av mig. Jag är 27 år med 1 missfall (v.5 2012) och 1 MA (V8 2013) i bagaget. Jag är gravid i v7. För 2,5 veckor sedan började jag att blöda, brun/röda blödningar. Åkte in till Gyn och blev undersökt, de såg en hinnsäck men inte mycket mer man trodde att det antagligen var ett missfall på gång! Fick en återbesöks tid längre fram för att kolla igen. Sen igår kom en röd färsk blödning och jag tänkte att det var bäst att åka in och få missfallet bekräftat. Väl inne hos Gyn såg hon ett något för litet foster för v7 men med ett pickande hjärta och en fin graviditet. Blev hemskickad! Men nu känner jag mig helt förvirrad och vet inte vad jag ska tro, känns som att mina chanser att lyckas är ganska små med två missfall bakom mig och blödning i denna graviditet. Någon som haft liknande erfarenheter?

• Svar på tråden Dåliga odds att behålla graviditet.. :(
  • Venne

Kan inte siffrorna men som jag förstått det är ett pickande hjärta ett väldigt gott tecken det är inte särskilt ovanligt med blödningar heller. Hoppas det går bra denna gången!! Lycka till!

Svar på tråden Dåliga odds att behålla graviditet.. :(