• Tjejen9001

kappahl/newbies dopklänning, vart?!

Någon som sett den dopklänningen? Finns den längre i butik? Vill verkligen ha den till dopet men kan ej hitta någon. Kollat på begagnat sidor också men hittar inte någon,

• Svar på tråden kappahl/newbies dopklänning, vart?!
  • Tjejen9001

Ja det är den. Tack för tipset det är ju just den jag vill ha men här ju inte jätte mycket tid kvar heller

• fluu

Jag köpte den i april 2012 till min, inte sett den sen dess. Kolla blocket och loppisar kanske. Eller låt sy upp en likadan. Det är verkligen jättefin!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Tjejen9001
    Min underbara hjärtan skrev 2013-10-18 09:06:14 följande:
    Du känner ingen dom kan köpa och docka den från Umeå såg den senast i veckan affärerna jan ju tyvärr inte göra det!

Nej tyvärr så gör jag inte det
  • Happyyyy

Jag har en sån klänning. Aldrig använd. Prislappen sitter kvar.. Fortfarande intresserad? Vad vill du ge för den?

• Tjejen9001

Nej, me gack ändå! Här är det färdig döpt och fick tag i klänning. Kollade på tradera efter sådan och dom gick för ca 3× nypriset, litet tips bara.

• Prettyjennifer

Ha du den kvar??

Happyyyy skrev 2014-01-12 18:50:32 följande:
    Jag har en sån klänning. Aldrig använd. Prislappen sitter kvar.. Fortfarande intresserad? Vad vill du ge för den?

• Happyyy

Japp den är kvar. Tänkte lägga ut den på blocket men kan sälja den till dig beroende på vad du vill ge? Den såldes på Tradera för 2025:-.....

Svar på tråden kappahl/newbies dopklänning, vart?!