kappahl/newbies dopklänning, vart?!
Någon som sett den dopklänningen? Finns den längre i butik? Vill verkligen ha den till dopet men kan ej hitta någon. Kollat på begagnat sidor också men hittar inte någon,
Någon som sett den dopklänningen? Finns den längre i butik? Vill verkligen ha den till dopet men kan ej hitta någon. Kollat på begagnat sidor också men hittar inte någon,
Ja vist är den gin hade den själv när jag döpte mins skatter :) såg den här i Umeå
m.kappahl.se/article/klanning_854273
Är det den? :)
Om du inte hittar den och tiden håller på rinna iväg kan jag tipsa om en som gör riktigt fina dopklänningar som inte kostar hela barnbidraget. Hon skickar klänningen snabbt http://dopklanningar.blogspot.se/
Ja det är den. Tack för tipset det är ju just den jag vill ha men här ju inte jätte mycket tid kvar heller
Kollat igenom varenda köp&sälj sida. Finns ju inte någonstans
Jag köpte den i april 2012 till min, inte sett den sen dess. Kolla blocket och loppisar kanske. Eller låt sy upp en likadan. Det är verkligen jättefin!
Du känner ingen dom kan köpa och docka den från Umeå såg den senast i veckan affärerna jan ju tyvärr inte göra det!
Jag har en sån klänning. Aldrig använd. Prislappen sitter kvar.. Fortfarande intresserad? Vad vill du ge för den?
Nej, me gack ändå! Här är det färdig döpt och fick tag i klänning. Kollade på tradera efter sådan och dom gick för ca 3× nypriset, litet tips bara.
Åh den är sååååå fin! Vill också ha den till dotterns dop, ha du kvar den happyyyy?
Ha du den kvar??
Japp den är kvar. Tänkte lägga ut den på blocket men kan sälja den till dig beroende på vad du vill ge? Den såldes på Tradera för 2025:-.....