• Alexn

Ensamstående mamma, Stockholm ?

Hej mammor! Jag är en tjej på 21 år men en 2 årig son! Inte många i min omgivning (i min ålder) med barn. Någon som kanske vore intresserad av att umgås/fika? Hälsningar sandra

• Svar på tråden Ensamstående mamma, Stockholm ?
  • 3bladlusar

hej jag bor i södertälje lite långt bort kanske? men jag träffar gärna nya vänner ! =) har en tjej på 6år å en kille som e 2år.

• Mariellesoderling

Känns som en fullträff! Jag har precis skrivit ett inlägg och nu såg jag det här Skrattande 

Jag är 21 år gammal bor på Östermalm med min underbara 2 åriga dotter . Det är tufft att vara ensam och jag söker själv andra ensamstående att bara ha någon att prata/umgås med. 

Vart bor du?    

• Emsbli

Hejhej! Jag hackar på här med. :) Är 26 har en dotter på heltid som är 5,5 vi bor Haninge. Vi träffas gärna för nya bekantskaper som vill ses. :) 
    Jag är delvis ensamstående då min pojkvän tillfälligt inte bor kvar i sthlm då han flyttat till annan ort pga av utbildning i cirka 8 månader. :(  
    Innan var jag ensamstående i 2 år så vet precis hur det är.. :) 

• EmilyAdrian

Jag är 25 och min son är 1,5 år :) vill gärna träffa alla ! Vill träffa nya fina ensamstående vänner att umgås med dem där kvällarna när andra som lever i par har familjemys osv..

• Mickis

Hejsan! Jag har precis separerat från min kille, och det skulle vara jätte kul och träffa andra mammor. Jag är 25 och en en son på 5 år och en dotter som är 4. Michaela

EmilyAdrian skrev 2014-02-11 20:45:38 följande:
    Jag är 25 och min son är 1,5 år :) vill gärna träffa alla ! Vill träffa nya fina ensamstående vänner att umgås med dem där kvällarna när andra som lever i par har familjemys osv..

• Emsbli

Några här som är sugna på en lekträff med barnen? :) 

Svar på tråden Ensamstående mamma, Stockholm ?