• Anonym (First time)

Första dejten med en tjej.

Skulle behöva lite synpunkter.Jag kom ut som gay ganska nyligen och är 30år.Har varit med tjejer innan men då träffat dom på krogen och gått med dom hem.Igår tog jag äntligen mod till mig och gick på min första dejt med en tjej.Vi tog en promenad och sen frågade hon om jag ville åka med henne hem,vilket jag gjorde.När vi var där satt vi på varsin sida soffan,kändes lite stelt.Jag sa att att jag kanske ska gå nu,men hon sa,nej du behöver inte gå för min skull jag är ledig imorgon.Efter ytterligare ett tag så bestämde jag mig för att gå då klockan var mycket.Jag fick en tafatt kram och ett hej då. Jag skickade ett neutralt mess när jag kom hem om något vi skämtat om under kvällen och hon svarade neutralt tillbaks,ingen nämnde ngt om kvällen. Så min fråga ,är hon intresserad? Känns på ngt sätt som killar visar tydligt när dom är intresserade.Hon visade ju inte det så tydligt,eller så kanske tjejer inte är lika tydliga,jag vet ju inte eftersom det här var första tjejen jag var på dejt med? Så tjejer ni som vet,tar tacksamt emot lite synpunkter. Ska tilläggas att jag nog var rejält nervös.

• Svar på tråden Första dejten med en tjej.
  • Anonym (Ta för dig)

Tror nog det fanns något intresse. Annars hade hon inte sagt så när du ville gå hem första gången.

Hade jag velat att personen skulle gå så hade jag inte protesterat.

Du borde föreslå en till dejt och TA FÖR DIG lite mera. Sitt närmre. Rör vid henne försiktigt. Visa att du vill.

Tror nog det kan bli bra!

Svar på tråden Första dejten med en tjej.