obefintligt sexliv
Jag och min fru som jag varit gift med i 4 år har ett sexliv som är så gott som obefintligt.
Tror vi haft sexuella aktiviteter 4-5 gånger de senaste 3 åren. Sist hon var delaktig i en utlösning var 2½ år sedan och då blev vi gravida och fick en underbar unge.
Jag har inga konstiga krav/önskemål på henne men visst en gång i månaden hade räckt länge och väl för min del. Nu börjar man fundera på om detta äktenskap är värt att stanna kvar i. Vi har barn och hus så det känns som att vi investerat i en framtid ihop.
Har alltid haft inställningen till att man inte är otrogen men nu har jag börjat fundera på
om det finns nån tänkbar kandidat - inte för jag tror det blir så men tanken finns ju där
Jag antar att det finns fler därute som inte får ligga så mycket ni vil - hur gör man för att säga detta till sin partner utan att det blir ett hot. För jag vill inte fundera på "vill hon ligga - för att hon vekligen vill det eller enbart jag inte ska lämna henne." nästa gång vi ska ha nån form av sexuell aktivitet.
Har någon annan gått igenom detta - vad blev er lösning?