• Anonym (TS)

NÄR kan jag kolla?? snälla svara...:(

Jag går in i v 4+3 idag. Igår började jag blöda lite granna, inte mycket, det vart mest lite rosa/rött på pappret.
    När jag vaknade upp i morse så blödde jag lite mer men nu är det brunrött.
    Det känns som om det är kört men det har inte kommit ut några klumpar.......än....Gråter 
    Jag har som en mens liknande värk...men det har jag haft tidigare också och är osäker på om den har ändrats..

Vad jag förstår så kan man inte kolla om det var mf eftersom jag inte har gått så långt än...så min fråga är NÄR kan jag kolla det??? 
    och måste man göra ett VUL eller går det att se om hCG nivåerna sjunkit med ett CB Digital test? Gråter

• Svar på tråden NÄR kan jag kolla?? snälla svara...:(
  • Lattemamman

Såpass tidigt i graviditeten brukar blödningen som kommer vid missfall se ut precis som en vanlig mens. Det enda man kan göra är att avvakta och se om blödningen tilltar och sedan ta ett nytt graviditetstest om ett par dagar. Men det kan ju vara bra att komma ihåg att en del blöder under graviditeten utan att det för den delen beror på missfall!

• Anonym (mf)

Kring vecka 8 kan man med större säkerhet se vad som finns i livmodern, och hur fosterstrukturen ser ut. 

Eftersom du bara är 3 dagar över förväntad mens så borde dock hCG sjunka ganska snabbt. Du borde kunna använda graviditetstest för att se detta.. 

• Anonym (TS)

Okej, jag får väl vänta och se Gråter

Svar på tråden NÄR kan jag kolla?? snälla svara...:(