• Anonym (rött)

Betyder rött blod alltid missfall?

Är gravid i v 4+3, har alltså nyss fått pos på gravtestet och idag fick jag jätteont i magen en stund och så kom det först lite rödbrunt slemmigt blod, inget i trosorna bara på papperet och sedan kommer det lite rött blod, men bara när jag torkar mig. Värken är borta. Betyder det här att jag har fått missfall?

• Svar på tråden Betyder rött blod alltid missfall?
  • strojes

Vänd dig till din mödravårdscentral för att träffa en barnmorska som kan hjälpa dig med din oro och dina frågor. Det är inte ovanligt att blöda lite när man är gravid så det behöver inte automatiskt betyda missfall.

• Anonym (rött)
    strojes skrev 2013-10-15 12:24:36 följande:
    Vänd dig till din mödravårdscentral för att träffa en barnmorska som kan hjälpa dig med din oro och dina frågor. Det är inte ovanligt att blöda lite när man är gravid så det behöver inte automatiskt betyda missfall.
    Jag har tänkt avvakta ett par dagar och se om det fortsätter blöda innan jag kontaktar bm. Sist jag vände mig dit fick jag ett  så snäsigt svar att jag drar mig lite
  • strojes
    Anonym (rött) skrev 2013-10-15 12:26:44 följande:
    Jag har tänkt avvakta ett par dagar och se om det fortsätter blöda innan jag kontaktar bm. Sist jag vände mig dit fick jag ett  så snäsigt svar att jag drar mig lite
    Gå till en annan barnmorska då. Det ska kännas bra att gå till sin barnmorska och känns det inte bra så försök hitta någon annan. 
  • Anonym (rött)
    strojes skrev 2013-10-15 12:33:47 följande:
    Gå till en annan barnmorska då. Det ska kännas bra att gå till sin barnmorska och känns det inte bra så försök hitta någon annan. 
    Jag bor så avsides så det finns inte många att välja på precis. Men jag ska ringa henne imorgon, snäser hon får jag väl snäsa tillbaka och hota med hennes chef.
Svar på tråden Betyder rött blod alltid missfall?