Om han inte vill flytta, hur gör vi då?!
Jag har två barn sen innan. Har träffat en kille nu i ca. 4 månader. Vi var tillsammans för ca 4 år sen i ett halvår men gjorde slut pga avståndet. Nu har vi träffats igen o vi verkligen älskar varandra till tusen. Känslorna blossade upp igen och jag älskar honom ännu mer nu än för fyra år sen. Nu är det inte aktuellt att vi ska flytta ihop just nu men längre fram. Men jag har två barn sen innan o vi bor en bit ifrån varandra han o jag. Jag kan inte flytta eftersom barnen har sitt här nere o barnen har sin pappa här o vi har gemensam vårdnad. Har barnen varannan vecka. Min kille sa innan att han kunde tänka sig att flytta ner sen men nu för några dagar sen sa ham att han visste inte om han skulle klara det. Han har alltid bott där "uppe" o har sitt liv där med jakt osv. Hur gör man?! Vi har bråkat o ältat detta ett par gånger o varit på bväg att ge upp. Men jag älskar denna man något enormt o jag tänker inte göra samma misstag hända som förra gången, att avståndet gjorde så det tog slut. Denna man kan jag tänka mig dela mitt liv med. Men jag blir ledsen över att vår framtid ser "svår" ut!