Är det konstigt att en man ej vill ha sex????
Jag är snart 50 år och är smabo och förlovad sen 6 år tillbaka med en man som är 48 år.Han är nykterist sen 5 år tillbaka och äter istället Zoloft o ibland atarax när han är orolig.Jag äter själv en massa tabletter mot panik ångest.
Vi träffades genom internet och blev kära direkt och hade sex varje gång vi sågs då vi bodde 40 mil ifrån varandra så det blev var 14 dag och hade sex då hela tiden och sen 4 mån efter flytta jag upp till honom och vi förlova oss och hade sex hela tiden och han drack då några månader tills han fick söka hjälp sen ej druckit något sen dess.
Sen för 2 år sen dog hans son som var 26 år och hade Down syndrom,han fick en hjänrblödning och det ironiska är att han sagt till kvinnan att det var ej hans son och han skulle ta faderskaps test för att kolla och han åkte aldrig upp mer än var 4 år och hälsa på honom på hemmet men ändå i 1 år och mer sörjde han och ville ej ha sex alls.
Nu har det gått 2 år och han är pigg och glad men skyller på allt när jag tar upp sex och säger att jag aldrig vill men jag vill hela tiden så han lägger skulden på mig.Vi hade sex för 3 mån sen nu och han hade svårt att få utlösning men det gick sen.Sen dess inget ,en liten puss och en kram ibland och kärleksfulla ord och frågar om vi skall leva ihopa resten av våra liv för han är rädd jag skall lämna honom.
Han är EJ otrogen för det har vi diskuterat tusen gånger för han anser att skall man hålla på med andra kan man lika bra vara själv säger han så jag litar på han totalt.Vi har båda blviti bedragna flera gånger av andra så vi har blivit sårade tillräckligt.
istället håller han på med golf när han inte jobbar och ligger på soffan och sufrar på sin ipad platta han köpt och köper golf saker.
Vi sover ej ihopa pga av att jag har kennel så jag har sex hundar i sängen stora o små tar hela sängen så han sover i soffan och jag i sängen men det är vi överens om.Ibland kallar han på mig och vi gosar en stund i soffan men inte mera.
Undrar om detta är normalt????
påstår han onanerar då och då men varför vill han ej ha sex???
Fattar ingenting