julklappstips till treårig pojke?
Har lite idétorka och skulle behöva lite inspiration inför julklappshandlingen! :)Behöver inte vara något dyrt eller "flådigt"! Vad är t.ex. Den mest lyckade presenten din lille kille fått? :)
Har lite idétorka och skulle behöva lite inspiration inför julklappshandlingen! :)Behöver inte vara något dyrt eller "flådigt"! Vad är t.ex. Den mest lyckade presenten din lille kille fått? :)
Min 3 åring gillar lego, låtsas djur, kläder att klä ut sig, pussel....
Lera :)
Tågbana
Min treåring ville ha ett sånt bilgarage och spel. Lego gillar han med men gissar att han får de av någon annan
Jakes sjörövarskepp från Jake och Piraterna!
Min 3-aring alskar lyftkranar (skogsmaskin och Byggare Bob Duplo fordon (bla) (och gul)), smabilar typ sadana (har aven en "transporter" till) , bondgardsset och Playmobilgubbar (garna med fordon till, typ cykel).
Vår 3-årige pojke gillar bäst att leka med tågbana, pärlor, lera och att rita/måla.
Vår treåring leker nog mest med tågbana och playmobile just nu. Och "läser" mkt!
Åh, vad många bra tips jag får! Verkar som att våra små killar har liknande smak i alla fall :) Några av sakerna har han redan, men nu är jag helt klart inspirerad! Tack! :)
Jag kan rekommendera er att kika på www.cutmypic.se. Där kan man beställa handgjorda barntavlor bland annat.
Kostnären gör inte bara en skiss utan skär och formar bilden med skalpeller!