Vårljus Familjecentrum
Någon som har erfarenhet av Vårljus? Vilka anställda bör man se till att undvika? Vad bör man se till att inte göra?
Någon som har erfarenhet av Vårljus? Vilka anställda bör man se till att undvika? Vad bör man se till att inte göra?
Bodde som ungdom hos dom och det var ok första tiden, sen blev det omgjort och då började strulet och sen på slutet liksom bara släppte dom iväg en..
Om man ger fan i att skaffa barn som man inte kan ta hand om så slipper man beblanda sig med soc.
Är det hemmet som ligger i Vårberg så har jag varit där med min nyfödda bebis som dom tog ifrån mig med påstådda lögner till soc.
Hej!
Jag har varit på vårljuset i 2 veckor, ingentligen så skulle jag vara där i 8 veckor men jag fick slippa Det efter långa diskussioner med soc. Personalen som jobbar där är oprofessionella, okunniga och drar för hastiga slutsatser och fördömer personen innan de fick lära känna dig. De spelar snälla och vill hjälpa men man ska aldrig lita på dem eller berätta allt,för det kan användas emot dig . De fokuserar sig på saker som inte har en stor betydelse tex om man har glömt ngt till sitt barn när man har haft det stressigtför att åkas väg då får man kritik på det, det känns som om att man ska vara perfekt och tänker som robotar.jag undrar om de är så perfekta med sina barn när de kritiserar andra om saker som kan hända vem som helst. Som sagt jag var där i 2. Veckor men ändå fick jag kritik Även fast jag var där under så kort men tack och lov så hade det ingen betydelse och allting gick bra för mig.
Lycka till
Bodde som ungdom hos dom och det var ok första tiden, sen blev det omgjort och då började strulet och sen på slutet liksom bara släppte dom iväg en..
Har erfarenhet av Vårljus. Inget bra ställe. Fick hot om lvu av soc. Nån mer sim har erfarenhet av vårljus? Nån som vet nåt om vårljus?
Vårljus?