• Anonym (gottan)

stora mjuka bröst?

Är detta ovanligt eller är det så att vi är många som känner likadant. ..?
    jag har en jätte stor svaghet för just stora bröst.
    Har upplevt hångel med en tjej för flera år sedan och hon hade helt underbart stora mjuka tuttar som hon ville jag skulle smeka och suga på.
    Efter den upplevelsen kollar jag alltid på stora bröst.På stan,på krogen eller på porrfilmer.
    Jag känner mig inte lesbisk för jag skulle inte vilja byta ut männen i livet mot enbart kvinnor.
    Jag blir superkåt av att se särskilt två storbystade kvinnor som älskar med varann o smeker o suger på varandras bröst.

Är detta normalt?

Jag själv har stora  så det är inte det att jag söker något jag skulle vilja ha själv.

Vad känner ni som är lesbiska eller åt bi-hållet.

Är stora mjuka bröst något ni tänder på ?         

• Svar på tråden stora mjuka bröst?
  • Anonym (Nej...)

Nix, inte ett dugg. Tycker om små bröst

• Mamori

Nja, jag gillar tjejer som har typ just lite större bröst än mig (har typ B+ själv)

• Anonym (Glad)

Ja det är normalt! :)

Jag föredrar också stora, ju större desto bättre :P MEN det innebär inte att jag skulle rata en tjej med små bröst. Men får jag välja så föredrar jag stora..

• Anonym (gottan)
    Anonym (Glad) skrev 2013-10-21 18:00:25 följande:
    Ja det är normalt! :)

Jag föredrar också stora, ju större desto bättre :P MEN det innebär inte att jag skulle rata en tjej med små bröst. Men får jag välja så föredrar jag stora..

Nej jag tycker också det är vackert med mindre bröst på rätt person om jag bara skall titta på henne ..men stora är ännu vackrare. och sexigare..och blir kåt av att tänka på hur vi smeker varandras bröst.Är så skönt att känna det runda mjuka mot mina händer och kropp.Har min kompis bröst i minnet efter vi hånglade en gång.Finns liksom inget liknande som stora bröst.

• Tomten

Fascinerande. Ett av mina ex hade rätt stora bröst och hon fullkomligt älskade att leka med andra med stora bröst... Vet dock inte varför...

• Anonym (lite bi?)

Jag är precis som du, förutom att jag tyvärr aldrig provat att hångla ens det minsta lilla med kvinnor. Men tanken på att gosa med stora mjuka bröst, hångla...mums

• Kvinnan01
    Anonym (lite bi?) skrev 2013-10-23 21:49:56 följande:
    Jag är precis som du, förutom att jag tyvärr aldrig provat att hångla ens det minsta lilla med kvinnor. Men tanken på att gosa med stora mjuka bröst, hångla...mums

ja visst är det en kittlande tanke.. jag drömmer fortfarande om hur hon o jag började förts kramas o sen blev det några blyga pussar..när vi kände hur det hettade till började vi smeka utan på kläderna..hon var lite mer vågad än mig och tog initiativet..hon förde upp min hand mot sitt bröst och jag märkte på henne att hon ville jag skulle känna.Då drog hon upp min tröja o jag tog av henne.Vi blottade våra tuttar o smekte varann...det var sån het och oförglömlig känsla..sexigt till max och underbart upphetsande att se dom stora runda brösten.Att känna bröst mot bröst...det går ju inte uppleva med en kille ju....men sen kan inte en tjej ersätta det andra sexet för mig...men som upphetsare och i en trekant är det oslagbart med stora bröst. 
Svar på tråden stora mjuka bröst?