Flickvännen är ointresserad.. D: hjälp
Hej!
Jag är 20år , min flickvän är 18år.
Vi har varit tillsammans i snart 2 år och jag älskar henne av hela mitt hjärta.
Båda var oskuder när vi träffades. I början hade vi regelbundet sex , på vardagar och helger. Nu kan det gå 2-3veckor utan att vi ligger.
Hon verkar så bekväm av sig, "det är jobbigt, kladdigt" totalt ointresserad. Hon tar ALDRIG initiativet.
Hon käkar p piller för övrigt.
Jag har köpt massa sexiga underkläder till hon, jag tränar regelbundet för att se bra ut inför hon, rakar där nere mig osv , jag gör allt för att det ska bli en lite sexig touch på förhållandet.
Hon ligger helst hemma i mjukisbyxor , äter glass och inte orkar lyfta ett finger för att "bidra".
Hon vill inte använda snygga underkläder för att sexa till det ibland utan tar hellre dom bekväma tråkiga trosorna.
Hon påstår sig aldrig ha onanerat och hon gör det inte heller, det är ju äckligt typ. Själv så onanerar jag varenda dag då jag inte alls blir tillfredsställd sexuellt i förhållandet.
För att summera henne med ett ord så är det "bekväm" . (Inga tighta klänningar, högklackat , smink , träna , sex, ta intiativ )
Det är ju ganska "ytliga saker" , men efter ett tag blir man ju less och avundsjuk när man ser andra tjejer , och när polarna berättar att flickvännen låg hemma i sexiga underkläder efter jobbet osv osv.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Min önskan är att hon skulle försöka bidra lite och ta initiativet ibland.
Vill inte tjata på hon för det känns inte som rätt sak att göra. Man vill sällan göra något man blivit tjatad till.
Är det någon med liknande erfarenheter eller som kan bidra med några vägledande ord?
Tack!