• Sallape

Att komma förbi blockering för att kunna se finsk webbtv

Någon som vet något gratis alternativ som gör det möjligt att kunna se 
    finsk webbtv - d.v.s. att komma förbi spärrarna att se deras tv från Sverige?

• Svar på tråden Att komma förbi blockering för att kunna se finsk webbtv
  • Ledsengrabb

Det här är ett problem som är väldigt komplicerat och samtidigt olagligt att lösa. Mitt tips är att leta på lite mer dator inriktade sidor där det kan sitta datornördar och kika runt. Sök på flashback.org eller sweclockers.se till att börja med!

• Aniiee
    Ledsengrabb skrev 2013-10-22 00:09:58 följande:
    Det här är ett problem som är väldigt komplicerat och samtidigt olagligt att lösa. Mitt tips är att leta på lite mer dator inriktade sidor där det kan sitta datornördar och kika runt. Sök på flashback.org eller sweclockers.se till att börja med!
    Olagligt, ja, komplicerat, vetetusan, ganska enkelt. Eller är det mina hackerfingrar som talar nu....? 

Men, som sagt TS. olagligt. Eller åtminstone väldigt långt åt det svarta på en gråskala...... 
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Ledsengrabb
    Aniiee skrev 2013-10-22 00:29:49 följande:
    Olagligt, ja, komplicerat, vetetusan, ganska enkelt. Eller är det mina hackerfingrar som talar nu....? 

Men, som sagt TS. olagligt. Eller åtminstone väldigt långt åt det svarta på en gråskala...... 
    Jag vet bara att liknande projekt för att ta sig in på amerikanska sidor är ganska svårt. Exempelvis AMC.com

• Empath
    Ledsengrabb skrev 2013-10-22 00:36:11 följande:
    Jag vet bara att liknande projekt för att ta sig in på amerikanska sidor är ganska svårt. Exempelvis AMC.com

Det är inte alls svårt det är ett program som installeras, man trycker start och sen är det bara att surfa in på amerikanska sidor.
  • Empath
    Empath skrev 2013-10-23 12:07:41 följande:

Det är inte alls svårt det är ett program som installeras, man trycker start och sen är det bara att surfa in på amerikanska sidor.

http://www.hotspotshield.com/trial/ den har jag använt länge tex
  • Antte

Det finns..men kostar ca.1:- om dagen...gratis 2 veckor.

Svar på tråden Att komma förbi blockering för att kunna se finsk webbtv