Hur många dagar har ni kvar och hur less är ni? =)
Jag har 90 dagar kvar och är sååå otroligt less. Har två barn och kan inte minnas att jag var såhär less under dom graviditeterna. 90 dagar känns som en evighet =(
Jag har 90 dagar kvar och är sååå otroligt less. Har två barn och kan inte minnas att jag var såhär less under dom graviditeterna. 90 dagar känns som en evighet =(
42 dagar kvar!
Just nu är jag hemma med graviditetspenning. Att bara sitta här är ju helt okej men jag har en stor hund som kräver mycket, som tur är har jag ju sambon som tar hunden för det mesta, men när han är på jobbet så måste hon ju ut och få sin aktivering då med. Sen är det ju bra att jag får röra på mig också.
Sen är jag så jäkla trött hela tiden, men drar mig för att gå och lägga mig för hur man än ligger så är det obekvämt och när man väl hittat en ställning som är skön i 10 minuter så känner man - näe, kissnödig nu igen!?
Sen kräks jag fortfarande och det ilar i underlivet på mig som helvete.
Fast det är ju så otroligt mysigt när bebisen ska buffas och hålla på:)
Gud vad jag längtar tills lillskiten ska komma ut, känns overkligt och det är bara 42 dagar kvar. Känns som det var igår det var 100 :)
åh jag hoppas det går snabbt för mig med tills jag bara har ca 40 dagar kvar =)
Jag har varit sjukskriven och sängliggande hela graviditeten så det är nog därför det gått sååå himla sakta, det tar på en mycket psykiskt.
9 dagar kvar till bf. Känns som om att lillasyster inte vill komma ut :)