Steriliserad och förtvivlad...
Vet inte hur jag ska gå vidare och försöker därför få lite svar här... Kortfattat:
Pappan till mina barn misshandlade mig psykiskt under många år utan att jag insåg det på många olika sätt.
Hade väldigt lätt för att bli gravid och i ren desperation steriliserade jag mig för att inte bli gravid ännu en gång.
Vi skiljdes och jag trivdes enormt med att enbart behöva ansvara för barnen och mig själv.
Ville absolut inte träffa en ny man, och definitivt inte leva ihop med någon igen! Men... Mannen som jag inte trodde fanns, han som har allt det där jag hela tiden saknade hos min ex-make. Blev kär och mer därtill. En trygg kärlek som är jämlik och ömsesidig.
Det var med så mycket sorg i hjärtat som jag berättade för mannen i mitt liv, honom som jag vill leva resten av mitt liv med, att jag inte kan få barn mer. Han drömmer om att få bli pappa och jag kan inte ge honom det... Vill så gärna bilda familj där våra gemensamma barn ingår.
Det gör ont i hela kroppen och hjärtat. Ångrar så fruktansvärt mycket att jag genomförde operationen.