• LeiaBus2010

P-stav mensvärk grav symptom?

Hejsan! Jag visste inte vart jag skulle skriva, men jag har haft min p.stav i ett år den 25 Jan Jag har två barn födda 12 och 10.... nu har jag haft mensvärk i över en månad! (Blödde lite i några dagar)!! Innan har den bara kommit när jag varit på väg att få mensblödning och under tiden... Men nu har den inte slutat! :( 
    Jag har även lätt illamående ibland, kombinerat med yrsel och huvudvärk... förra helgen fick jag dessutom svamp!
    Kan man bli gravid trots p-stav?
    Min mens är oregelbunden också så det finns ingenting som kan hjälpa mig... jag vågar inte heller vänta för länge..
    Tacksam för hjälp... 

Leia 2010-09-19
  • Svar på tråden P-stav mensvärk grav symptom?
  • LeiaBus2010
    Anonym (har du) skrev 2013-10-24 22:40:41 följande:
    Testat dig?
    Jag testade mig igår... såg ett knappt synligt streck efter 5 minuter som sedan försvann efter 7-8 min... helskumt...
    Tog ett test till idag men det var neg. Tyckte dock att jag kunde ursköna linjen där det rosa strecket ska vara, men det behövde man ha supersyn för att se. Sen tror jag att jag ser de strecket på alla test för att jag vet exakt vart det ska sitta Skäms 

Blir inte klok på detta. Har ju p.stav, är det normalt att ha mensvärk så jäää**a länge??  
    Leia 2010-09-19 <3 Minnah 2012-10-03 <3
Svar på tråden P-stav mensvärk grav symptom?