• 1990amanda

Finns de några aktiviteter i KALMAR för 4åringar?

Bor i Kalmar och har en väldigt rastlös pojk på 3,5 år

Frågar här om de är ngn som vet ngn sport, gympa eller likande som finns för 4åringar!? I KALMAR!

När kan man sätta dem på fotbolls träning/lek? Finns de sånna små grupper?

• Svar på tråden Finns de några aktiviteter i KALMAR för 4åringar?
  • Ulle75
    1990amanda skrev 2013-10-25 10:43:52 följande:
    Bor i Kalmar och har en väldigt rastlös pojk på 3,5 år

Frågar här om de är ngn som vet ngn sport, gympa eller likande som finns för 4åringar!? I KALMAR!

När kan man sätta dem på fotbolls träning/lek? Finns de sånna små grupper?

Nu bor jag långt från Kalmar, men titta på konståkning eller hockeyns hemsida för skridskoskola brukar vara från 3år. Min minsta är 3,5år och tycker det är jättkul.
  • 1990amanda
    Ulle75 skrev 2013-11-10 22:20:00 följande:

Nu bor jag långt från Kalmar, men titta på konståkning eller hockeyns hemsida för skridskoskola brukar vara från 3år. Min minsta är 3,5år och tycker det är jättkul.

OoKEj Tack så mkt, de ska ja kolla upp:)
  • sfe29

Och sen har friskis och svettis familjegympa på lördagarna.tänkte jag skulle ta med min treåriga son på det på lördag!

• 1990amanda
    sfe29 skrev 2013-11-21 22:48:30 följande:
    Och sen har friskis och svettis familjegympa på lördagarna.tänkte jag skulle ta med min treåriga son på det på lördag!
    okej, man måste inte vara medlem där då? 
  • sfe29

Hej!googla knatteskutt i Kalmar så får du se.typ gympa är det.på friskis måste du nog inte vara medlem på just familjegympan ....tror jag.man betalar 40 kronor per gång för dig och barnet.det svaret fick jag när jag mejlade dem.hoppas du hittar nåt bra!

Svar på tråden Finns de några aktiviteter i KALMAR för 4åringar?