• Erfdgt

Barnvagnar med svängbart handtag?

Vad finns det för barnvagnar med svängbart handtag?

Vi hade en Emmaljunga Cerox till första barnet, och tyckte bra om den, men det måste väl finnas fler vagnar med svängbart handtag?

• Svar på tråden Barnvagnar med svängbart handtag?
  • Erfdgt
    sommar2001 skrev 2013-10-27 22:58:58 följande:
    Teutonia prestige har det. En otroligt bra vagn ;)
    Det måste ha varit den jag kikat på :) Ni är nöjda med den? Får man fråga vad den kostar?
  • Echo
    Erfdgt skrev 2013-10-27 23:18:38 följande:
    Jasså, varför inte?
    Båda är tyvärr ypperliga exempel på att man får vad man betalar för. Har haft Carena, och det är en plastig, tungkörd och gnisslig skitvagn. Knorr har jag mindre erfarenhet av, men vännerna tyckte ungefär lika bra om sin som jag tyckte om Carenan...
  • Erfdgt
    Echo skrev 2013-10-27 23:23:57 följande:
    Båda är tyvärr ypperliga exempel på att man får vad man betalar för. Har haft Carena, och det är en plastig, tungkörd och gnisslig skitvagn. Knorr har jag mindre erfarenhet av, men vännerna tyckte ungefär lika bra om sin som jag tyckte om Carenan...
    Ah okej. Ja, jag har ingen aning om vad det är för märken eller i vilken prisklass dom ligger.
  • fluu

Vi har 2Me Berlin. Svängbart handtag, smidig och stabil, praktisk och billig.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Erfdgt
    fluu skrev 2013-10-28 07:30:14 följande:
    Vi har 2Me Berlin. Svängbart handtag, smidig och stabil, praktisk och billig.

Tack, ska kolla på den då :)
  • Närtan

Teutonia Mistral S hade vi. Svängbart handtag och svängande framhjul.

• Erfdgt
    Närtan skrev 2013-10-28 07:36:16 följande:
    Teutonia Mistral S hade vi. Svängbart handtag och svängande framhjul.

Går framhjulen att låsa? Är det stora eller små hjul? :) Vi bor så till att små och/eller svängbara hjul inte är optimalt :P
  • KaeJ
    Smulan 89 skrev 2013-10-27 23:10:15 följande:

Den köpte vi. Mycket bra och stabil vagn.
    Samma här.

Gillar den väldigt mycket.
  • Beckizz94

som några skrev tidigare, Crescent classic har sånt handtag, är jätte nöjd med vagnen och när vi köpte våran kostade den runt 5000 kr

• Erfdgt
    Beckizz94 skrev 2013-10-28 09:06:15 följande:
    som några skrev tidigare, Crescent classic har sånt handtag, är jätte nöjd med vagnen och när vi köpte våran kostade den runt 5000 kr
    Har kikat på den nu och den såg fin ut :)

Haha bara samma sak som alla andra vagnar, dom finns i så tråkiga färger och/eller mönster :P
  • Erfdgt

Någon fler som vet av någon vagn, som ni kan rekommendera kanske? :)

Svar på tråden Barnvagnar med svängbart handtag?